  • 1. Data: 2011-03-15 12:06:14
    Temat: [WRC][SPOT] Matrix - Reaktywacja
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Cześć!

    Poprzedni Prezes wrocławskiej frakcji - Mirosław P. przypomniał sobie o
    czymś takim jak piwo. W związku z czym zbiórka frakcji nastąpi w
    najbliższy poniedziałek, o godzinie 19:00.
    Dalsze info już wkrótce. Padł pomysł Czeskiej knajpy przy Bogusławskiego
    (na tyłach Teatru Polskiego).

    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90

  • 2. Data: 2011-03-15 12:43:50
    Temat: Re: [WRC][SPOT] Matrix - Reaktywacja
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > najbliższy poniedziałek, o godzinie 19:00.
    > Dalsze info już wkrótce. Padł pomysł Czeskiej knajpy przy Bogusławskiego

    z pewną taką nieśmiałością chciałem zauważyć, że prowadzenie po alkoholu
    jest niewskazane ;-)

    brat

  • 3. Data: 2011-03-15 13:23:57
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-03-15 12:06, *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > najbliższy poniedziałek, o godzinie 19:00.
    > Dalsze info już wkrótce. Padł pomysł Czeskiej knajpy przy Bogusławskiego

    Oświadczam, że nie jestem i nigdy nie byłem Prezesem wrocławskiej
    frakcji PMS :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 4. Data: 2011-03-15 15:13:07
    Temat: Re: [SPOT] Matrix - Reaktywacja
    Od: Mirosław Pragłowski <...@p...com>

    > O wiadczam, e nie jestem i nigdy nie by em Prezesem wroc awskiej
    > frakcji PMS :)

    Niejednemu psu Burek ;)

    Co do spotu to idea wyszła od prezesa BliSkiego :)
    Uzupełniając info o lokalizacji:
    <cytat>
    za teatrem polskim. na znanej ulicy, gdzie był znany gazownik
    </cytat>

    --
    Mirosław Pragłowski

  • 5. Data: 2011-03-15 15:38:50
    Temat: Re: Matrix - Reaktywacja
    Od: Przemek <p...@g...com>

> [...]
    > Uzupełniając info o lokalizacji:
    > <cytat>
    > za teatrem polskim. na znanej ulicy, gdzie był znany gazownik
    aaaa.... ten co mi 10 lat temu civica gazowal:)
    mam nadzieje, ze nic nie stanie na przeszkodzie i sie pojawie
    (niestety bez naklejki bo ten civic na sluzbe do nowego pana niedawno
    poszedl)
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 6. Data: 2011-03-15 15:39:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-03-15 15:13, *Mirosław Pragłowski* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Niejednemu psu Burek ;)

    Wiadomo :)
    Wiele razy się o tym przekonałem jak pisali i dzwonili do mnie ludzie
    chcący kupić okulary czy gogle Uvex - okazuje się bowiem, że w Gliwicach
    (czy okolicach) mieszka kolejny Mirek Ptak handlujący nimi na Allegro :)

    Pozdrawiam i udanego spotu - Mirek

  • 7. Data: 2011-03-15 22:03:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-15 15:38, Przemek pisze:

    > aaaa.... ten co mi 10 lat temu civica gazowal:)
    > mam nadzieje, ze nic nie stanie na przeszkodzie i sie pojawie
    > (niestety bez naklejki bo ten civic na sluzbe do nowego pana niedawno
    > poszedl)

    Z naklejkami to ja się pojawię. Tylko niech mi ktoś przypomni o nich,
    smsem, na pięć/zero/osiem/dwa/dziewięć/zero/osiem/zero/cztery.