    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: SONDA - (Kurek,Kamiński) - muzyka z prgramu na płytach CD
    Date: Sat, 30 Nov 2013 16:36:56 -0600

    On Sat, 30 Nov 2013 22:50:56 +0100, Luke <l...@l...net> wrote:

    >http://ksiegarnia.pwn.pl/ - dział matematyka, fizyka. To samo WNT i parę
    >innych. Wysyłkowo wychodzi taniej i szybciej, niż szukać po
    >księgarniach. Ciągle widzę coś nowego, co bym kupił, zastanawiam się
    >wręcz odwrotnie, czy mogę w tym miesiącu tyle wydać. Więc nie mówmy, że
    >nic nie ma.

    Pzrepraszam, ale jak kupowac w Internecie, to ja doskonale wiem.
    JEdnak ksiazka to nei majtki. O wielu ksiazkach bym nei wiedzial gdyby
    nei wizyta w ksiegarni. Skad mlody czlowiek ma sie czyms
    zainteresowac, na przykald elektronika? Budzi sie rano, i mysli sobie
    "ja sie zainteresuje elektronika" po czym leci na internet kupowac
    ksiazki?

    Poza tym, ogladajac ksizke moge uniknac pomylek. Okladka czasem mowi
    co innego niz zawartosc. Jak kupuje w Amazonie to kupuje koat w worku.
    Owszem, moge odeslac, ale kosztuje mnie to pieniadze i czas.

    Ksieranie internetowe sa dobre jak sie WIE co sie chce kupic. Ale nie
    pomoga jak sie NIE WIE.

    Zamykanie ksiegarni odbije sie na rozwoju Polski. Wystarczy poczekac.
    Zamykanie ksiegarni to majprostszy i najmniej kosztowny krok w
    kierunku ukretyniania spoleczenstwa. A zarzem - najbardziej skuteczny

    A.L.

    P.D> Tak na marginesie - ilosc ijakosc ksiazek naukowych wydawanych w
    Polsce jest zalosna