  • 21. Data: 2012-01-17 10:36:53
    Temat: Re: SNS-HDR v1.4.6
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2012 11:06, Sebastian Nibisz pisze:

    > Windows XP ogranicza pamięć procesu do 2GB a tyle dla dużych obrazów
    > może być zbyt mało.

    Do ominięcia, przynajmniej do poziomi 3GB (trzeba odpowiedni parametr
    ustawić).

    Swoją szosą ciekaw jestem, jak to zadziała pod WinE...

  • 22. Data: 2012-01-22 11:29:17
    Od: Adameck <a...@o...pl>

    On 17 Sty, 11:06, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:

    > Przypuszczam, że taki błąd może występować od wersji 1.4, gdyż ta wersja
    > wymaga więcej pamięci na dane obrazu.
    > Windows XP ogranicza pamięć procesu do 2GB a tyle dla dużych obrazów może
    > być zbyt mało.
    > Sprawdź czy po dodaniu parametru dwukrotnej redukcji rozmiaru (-x2), program
    > także kończy działanie błędem.

    To chyba nie to. Uzylem malych plikow o rozdzielczosci 640x480 i
    probowalem nawet z parametrem -x4 i ciagle ten sam blad.

    Podsumowujac:

    - Mam XP SP3 z 1 GB pamieci

    - Zainstalowane .NET Framework w wersji 3.5 SP1 (probowalem z wersja
    4.0 i bez - nie ma znaczenia, zawsze blad wywala). Zrobilem tez
    totalne czyszczenie z .NET Framework i instalowalem od poczatku - bez
    efektu :(

    - Probowalem tez doinstalowac Microsoft Visual C++ 2008 SP1
    Redistributable Package (x86) - tez bez zmian

    - Jak juz pisalem, probowalem z parametrami -x2 oraz -x4 - bez zmian,
    takze nie dziala parametr -ee (zeby otworzyc w edytorze) jak rowniez -
    tiff8 i -tiff16

    - Kolejne wersje SNS HDR Lite dzialaly u mnie bez zarzutu, chyba
    wszystko zaczelo sie od wersji 1.4

    - Zauwazylem na Forum SNS HDR ze identyczny problem maja ludzie z
    Windowsem 7 przy wiekszej ilosci pamieci a wiec tu chyba nie jest
    wina, ze mam XP z 1GB

    Prawde mowiac wyczerpaly mi sie mozliwosci. Bardzo zaluje, bo efekty z
    SNS HDR Lite bardziej mi sie wydawaly naturalne niz z platnych
    programow. Mam nadzieje, ze wkrotce uda mi sie problem rozwiazac :(

    Pozdrawiam!

    Adameck

  • 23. Data: 2012-01-22 13:13:24
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Adameck wrote:
> [...]
    > 4.0 i bez - nie ma znaczenia, zawsze blad wywala). Zrobilem tez
    > totalne czyszczenie z .NET Framework i instalowalem od poczatku - bez

    Sprawdź czy masz w systemie zainstalowany .NET Framework 3.0 SP2.

  • 24. Data: 2012-01-22 13:25:45
    Od: Adameck <a...@o...pl>

    On 22 Sty, 14:13, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:

    > Sprawdź czy masz w systemie zainstalowany .NET Framework 3.0 SP2.

    Instalowalem dzis paczke .NET ze strony Microsoftu. Mam caly komplet w
    tym oczywiscie rowniez ta wersje 3.0 SP2 o ktorej piszesz.
    Zainstalowalem tez demo SNS HDR Pro i sytuacja identyczna: przy probie
    zapisu zwraca mi program komunikat "Nie znaleziono odpowiedniego
    skladnika przetwarzania obrazu potrzebnego do zakonczenia tej
    operacji".

    Adameck

  • 25. Data: 2012-01-25 19:15:49
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Dostępna jest wersja 1.4.11 programu SNS-HDR Pro/Home/Lite.
    http://www.sns-hdr.com

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 26. Data: 2012-01-25 19:16:32
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Adameck wrote:
> [...]
    > zapisu zwraca mi program komunikat "Nie znaleziono odpowiedniego
    > skladnika przetwarzania obrazu potrzebnego do zakonczenia tej

    Sprawdź proszę wersję 1.4.11.

  • 27. Data: 2012-01-26 18:01:23
    Od: Adameck <a...@o...pl>

    On 25 Sty, 20:16, "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> wrote:

    > Sprawdź proszę wersję 1.4.11.

    Gloria! Pare miesiecy kolejne z rzedu wersje mi nie dzialaly.
    Nareszcie sukces! Dzieki serdeczne, wszystkiego dobrego!
    Pozdrawiam!

    Adameck

  • 28. Data: 2012-02-07 14:49:29
    Temat: SNS-HDR v1.4.12
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Dostępna jest wersja 1.4.12 programu SNS-HDR Pro/Home/Lite.
    Na stronie projektu dostępna jest także instrukcja obsługi programu.
    http://www.sns-hdr.com

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 29. Data: 2012-02-09 11:05:52
    Temat: Re: SNS-HDR v1.4.12
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Dostępna jest wersja 1.4.13 programu SNS-HDR Pro/Home/Lite.
    http://www.sns-hdr.com

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 30. Data: 2012-02-09 16:33:40
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    /*
    Dostępna jest wersja 1.4.12 programu SNS-HDR Pro/Home/Lite.
    Na stronie projektu dostępna jest także instrukcja obsługi programu.
    http://www.sns-hdr.com
    */

    poprzednia wersja strony bardziej mi się podobała.... ale może to kwestia
    przyzwyczajenia.

    już od kilku wersji nie mogę dostrzec różnic w obrazkach wynikowych ;-)