  • 101. Data: 2010-02-11 09:18:51
    Temat: Re: SNS-HDR Pro
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr Stefański pisze:
    > Też mi się tak zdaje.
    > Dobry przykład, bo to bez HDRu wydaje mi się dużo przyjemniejsze w
    > odbiorze, mimo że z technicznego punktu widzenia wszystko w nim jest
    > gorsze... :)

    Jest taka prastara metoda ręcznego ''hdr'', gdzie w wyraźnie rozdzielone
    plany RĘCZNIE wkleja się warstwy podbite kilka ev, z odpowiednim fade...
    ale to dziś niekoszerne, lepiej puścić przez automagiczne coś.
    O, nawet sobie znalazłem, niedawno pokazywałem:
    http://grejt.grejt.pl/temp/hdr.jpg

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 102. Data: 2010-02-11 09:24:15
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 11 Feb., 10:14, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Zmień klej.
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /nie śpij! - terrorysta nigdy nie śpi!/

    zabierasz glos w sprawach , o ktorych nie masz najmniejszego pojecia.
    najpierws zrob lepsze hdr-y a potem staniesz sie wiarygodnym
    przypomnam sobie pokazales jeden hdr jako matrial dydaktyczny.
    powiniwienes ogladajacym zaplacic odszkodowanie za cierpienie jakie
    musieli ponies przez zmuszanie ich w ramach kursu jak twierdzisz na
    ogladanie takiego dziadostwa.

    zrob lepiej , pokaz jak sie robi, to uwierzymy.

    o tym ze jest d.d. to kazdy wie , szczegolnie ci, ktorzy nie robia
    tego. Malo tego-oni wiedza , ze wszystko nastepne tez bedzie d.d.
    zanim to zobaczyli.

    Bylby wiekszy pozytek z twoich postow gdybys napisal cos konkretnie
    uzytecznego - a tak tylko piszesz ze jestes najwiskszym zawodowcem -
    rownie ciekawa informacja jak wlasnie trzeci sopel , ktory oderwal
    sie z rynny.

  • 103. Data: 2010-02-11 09:39:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > zabierasz glos w sprawach , o ktorych nie masz najmniejszego pojecia.

    I nawet biorę za to pieniądze ucząc.

> [...]
    > powiniwienes ogladajacym zaplacic odszkodowanie za cierpienie jakie
    > musieli ponies przez zmuszanie ich w ramach kursu jak twierdzisz na

    Jednak zmień klej.

    > zrob lepiej , pokaz jak sie robi, to uwierzymy.

    http://grejt.grejt.pl/temp/hdr.jpg

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dawno nie czytałem niczego dobrego, chyba muszę coś napisać.../

  • 104. Data: 2010-02-11 09:48:25
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > I nawet biorę za to pieniądze ucząc.
    > Jednak zmień klej.
    > http://grejt.grejt.pl/temp/hdr.jpg

    Dziwne te kwiatki :)

  • 105. Data: 2010-02-11 09:55:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Dziwne te kwiatki :)

    Ogrodnik to fanboj maka...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /być dziś trendy to nie być trendy dlatego mój dentysta jest szczerbaty/

  • 106. Data: 2010-02-11 10:01:29
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał:

    > Dopiero się nie będę znał od dziś, zmieniam starego neca IPS na - uwaga -
    > TN. Taki ze mnie hardkorowiec :)
    > [...]

    Ooo... A co Cie skłoniło do tej zmiany? Jakoś Cię o masochizm nigdy nie
    podejrzewałem...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 107. Data: 2010-02-11 10:08:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Ooo... A co Cie skłoniło do tej zmiany? Jakoś Cię o masochizm nigdy nie
    > podejrzewałem...

    26 cali zamiast 19. Myślałem nawet o 32 w jakimś tv, ale tam to już
    raczej bida jest. Szkoda kilku tysięcy, patrzenia można się nauczyć. A
    po kilku latach pstrykania do katalogów stwierdziłem, że od procentowej
    różnicy odcienia ważniejsze są ''psychooptyczne'' zabiegi w postaci
    konturowania detali czy dyfuzji świateł. Takie zdjęcia po prostu się
    wyróżniają na tle innych, a z kolorem zawsze będą jaja, choćby ze
    względu na faktury powierzchni i żaden kalibrator tego nie przeskoczy.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /największa porażka Amerykanów? - upadek Związku Radzieckiego/

  • 108. Data: 2010-02-11 10:16:22
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 10:09:01 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > No właśnie, mnie się jeszcze nigdy nie zdarzyło znaleźć takie.

    Nocne z księżycem - to się na matrycy nie zmieści :-)
    Chociaż to akurat lepiej po prostu wkleić... (odpada problem z
    przesunięciem, no i można trochę oszukać powiększając księżyc ;-) ).

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 109. Data: 2010-02-11 10:22:01
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

> [...]
    > innych, a z kolorem zawsze będą jaja, choćby ze względu na faktury
    > powierzchni i żaden kalibrator tego nie przeskoczy.

    W sumie jeśli myślisz o katalogach na stronach www lub płytach CD to pewnie
    masz rację - klienci najczęściej oglądają je na paściastych monitorach
    biurowych gdzie dobrze dopracowanego koloru nie docenią, a nawet może się
    okazać że skrytykują - bo szczegółów które Ty na dobrym monitorze zobaczysz
    oni dopoatrzyć sie nie bedą mogli. Ale na Twoim miejscu dla siebie bym tego
    IPS-owego zostawił - po to, zeby czasem sobie obejrzeć zdjecia we właściwej
    kolrystyce;-)

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 110. Data: 2010-02-11 12:55:23
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl>

    Janko Muzykant wrote:
    > Raczej rzekłbym, wieczory i poranki z cieniami, ewentualnie kontra ze
    > słońcem w kadrze. Takie ''widoczki'', nawet na równiku obskoczy większość
    > lustrzanek jednym pstrykiem.

    Nie ma znaczenia, ile zarejestrujesz jednym pstrykiem. Ważne ile będziesz
    mógł pokazać.
    Trzeba ciągnąć z cieni a do tego trzeba mieć dobry algorytm. Inna sprawa, że
    w przypadku jednego pstryka, rozdzielczość bitową w cieniach będziesz miał
    marną.

    > No właśnie, mnie się jeszcze nigdy nie zdarzyło znaleźć takie.

    A z opcji światła i cienie w PS, korzystasz?

    Pozdrawiam,
    - Bastek -