  • 21. Data: 2012-03-21 10:04:26
    Temat: Re: SMS specjalny oszukany
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "MIX-NET" <hk@.pl> napisał w wiadomości
    news:jk834i$hq8$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "MIX-NET" <hk@.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Poki co zablokowalem w playu wszystkie smsy premium i dodatkowo kazalem
    > sobie wyslac papier/podkladke, ze blokuja mi SMS premium zarowno
    > przychodzace jak i wychodzace. Jak sytuacja sie powtorzy, to bedzie papier
    > ze takich uslug sobie nie zyczylem i niech sie bujaja. Z rachunkiem
    > powalcze. Ostatni raz mam abonament w tym zlodziejskim kraju.

    Czy te SMS Premium można zablokować przez Play24 czy tylko przez infolinię?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 22. Data: 2012-03-21 12:22:55
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    http://www.mojarybka.pl/Res/Regulamin.pdf

    Płatne przychodzące. Jest opis jak wyłączyć. Instalowałeś jakieś aplikacje?

    --

    Jingiel

  • 23. Data: 2012-03-21 17:46:22
    Od: "MIX-NET" <hk@.pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:jkc93c$c3h$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "MIX-NET" <hk@.pl> napisał w wiadomości

    > Czy te SMS Premium można zablokować przez Play24 czy tylko przez
    > infolinię?

    Przez infolinie.

    MIx-NET

  • 24. Data: 2012-03-21 17:47:44
    Od: "MIX-NET" <hk@.pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > http://www.mojarybka.pl/Res/Regulamin.pdf
    >
    > Płatne przychodzące. Jest opis jak wyłączyć. Instalowałeś jakieś
    > aplikacje?

    Aplikacje z marketu to co jakis czas oczywiscie instaluje. Moje smsy nie
    byly platne przychodzace, bo ja ich w komorce nie mam. Na bilingu mam platne
    wychodzace. Wychodzace o takiej porze w ktorej spalem, a telefon byl w
    ladowarce.

    MIX-NET

  • 25. Data: 2012-03-22 09:57:36
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > http://www.mojarybka.pl/Res/Regulamin.pdf
    >
    > Płatne przychodzące. Jest opis jak wyłączyć. Instalowałeś jakieś
    > aplikacje?

    W którym punkcie jest o płatnych przychodzących, bo czytam i nie mogę
    znaleźć?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 26. Data: 2012-03-24 19:19:32
    Od: "MIX-NET" <hk@.pl>

    Użytkownik "Leszek B" <R...@R...PL> napisał w wiadomości

    > A może android Ci zaszkodził ?

    Wszystko jest mozliwe........

    MIX-NET

  • 27. Data: 2012-03-28 14:21:07
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > smsy widnieja z data 17.03.2012 o godzinie 08:04:25 oraz 08:04:46. Dodam,
    > ze 17 w sobote o 8 godzinie to ja spie. Biling jest ewidentnie falszywy.
    > 4. Po otrzymaniu sms z play ze juz mi nabili przeszlo 31 zl udalem sie
    > dzis do salonu i zlozylem reklamacje.
    > 5. Po wroceniu do domu zadzwonilem do BOK i juz dostalem odpowiedz, ze
    > reklamacja NIE zostaje uznana, bo jak byk jest ze takie smsy wysylalem.
    > Wkurzylem sie wiec i powiedzialem, ze tak tego nie zostawie przy okazji
    > zablokowalem ten spam na wszystkich 3 numerach.

    Miałem podobre problemu z PLAY (mam 3 numery).
    Ogolnie cięzko walczyć z nimi, mnie uratowały nagrane rozmowy
    i perfidne kłamstwa z ich strony, na koniec odpowiedzieli telefonicznie, ze
    nie uznali reklamacji.
    Nie dostałem pisemnej odpowiedzi mineło ponad miesiąc, poinformowalem o
    zgłoszeniu sprawy do UKE.

    I nagle reklamacja zostala uznana, ale u mnie chodzilo ok 1k.
    Opisz wszystko ładnie do nich i również do UKE przeslij kopie pisma.

    niestety play wychodzi z założenia, ze nie uznaje reklamacji.

    I to taka przygoda zaczeła mi się na początku wspolpracy z play
    15 lat w Erze 'będac' nie miałem takich przebojów nigdy.

    pozdrawiam
    AT

    pozdrawiam