  • 11. Data: 2011-01-31 13:59:15
    Temat: Re: SMS od operatora uruchomił bombę zabijajšc wyłšcznie zamachowca
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Jan 2011 20:30:37 +0100, JanKo wrote:
    >Agent J.F. nadaje:
    >
    >To świetny pomysł. Konstruujemy setkę bomb i ukrywamy je w markowych
    >torebkach. Dziewczyny je roznoszą tam gdzie jest dużo ludzi i urywają
    >się "na Kopciuszka". O północy na wszystkich przyjęciach spam-operator
    >sam odpali "światełko do nieba" jednocześnie w całym mieście.

    I liczyc na frasobliwosc operatora ?
    To chyba lepiej wsadzic budziki.
    Albo przedostac sie do kuchni i dosypac waglika do salatki.

    W krajach doswiadczonych bombami ludzie zwracaja uwage na porzucone
    torby.

    J.

  • 12. Data: 2011-02-01 02:25:02
    Temat: Re: SMS od operatora uruchomił bombę zabijając wyłącznie zamachowca
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Technolog" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    > Rzecz działa się w Moskwie w sylwestra. Terrorystka planowała wysadzenie
    > bomby w tłumie. Bomba uruchamiana była esemesem. Operator wysłał esemesa z
    > życzeniami szczęśliwego nowego roku i bomba wybuchła w kryjówce
    > terrorystki, zabijając wyłącznie ją:
    >
    > http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/rus
    sia/8284279/Black-Widow-attempted-New-Year-Moscow-at
    tack-but-blew-herself-up-by-mistake.html

    Bzdura albo blonynka to konstruowała.

    Feromon

  • 13. Data: 2011-02-01 02:29:37
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    >
    > http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/rus
    sia/8284279/Black-Widow-attempted-New-Year-Moscow-at
    tack-but-blew-herself-up-by-mistake.html

    Zatem od dzisiaj KOCHAM idiotyczne SMSy że wygrałem Mercedesa. Wierzę,
    że dzięki temu idiotycznemu wysyłaniu SMSów do WSZYSTKICH
    zdetonuje WSZYSTKIE terrorystyczne bomby tuż po ich skonstruowaniu.
    POPIERAM ANTYTERRORYSTYCZNY SPAM!

    Feromon