  • 1. Data: 2011-01-28 16:17:00
    Temat: Heyah - jak sprawdzic numer telefonu ?
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Witam !

    Na karcie nie ma numeru, jak można dowiedzieć się jaki numer ma ta karta.
    Karta działa normalnie w telefonie, w spisie numerów nie ma informacji.
    jakis darmowy sms ? dzownieneie na koszt odbierającego ?

    --
    VSS

  • 2. Data: 2011-01-28 16:27:30
    Temat: Re: Heyah - jak sprawdzic numer telefonu ?
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 28.01.2011 17:17, VSS wrote:
> [...]
    > karta. Karta działa normalnie w telefonie, w spisie numerów nie ma
    > informacji. jakis darmowy sms ? dzownieneie na koszt odbierającego ?

    Myślę, że musisz doładować za 5 zł i zadzwonić do BOK.

  • 3. Data: 2011-01-28 16:40:47
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:ihuqpl$8i3$...@n...onet.pl,
    XYZ <j...@m...bin> nastukał:

    > Myślę, że musisz doładować za 5 zł i zadzwonić do BOK.

    po doładowaniu to ja sobie mogę zadzwonic gdzie zechcę :)

    --
    VSS

  • 4. Data: 2011-01-28 16:55:07
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 28.01.2011 17:40, VSS wrote:
    > W wiadomości:ihuqpl$8i3$...@n...onet.pl,
    > XYZ <j...@m...bin> nastukał:

    > po doładowaniu to ja sobie mogę zadzwonic gdzie zechcę :)

    O ile jest włączony CLIP :).

  • 5. Data: 2011-01-28 16:55:49
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 28.01.2011 17:40, VSS wrote:
    > W wiadomości:ihuqpl$8i3$...@n...onet.pl,
    > XYZ <j...@m...bin> nastukał:

    > po doładowaniu to ja sobie mogę zadzwonic gdzie zechcę :)

    O ile nie ma CLIR-a. :)

  • 6. Data: 2011-01-28 22:59:08
    Od: Koczkariow <k...@g...pl>

> [...]
    > karta. Karta działa normalnie w telefonie, w spisie numerów nie ma
    > informacji. jakis darmowy sms ? dzownieneie na koszt odbierającego ?

    napisz maila do BOK-u Hei podając numer karty SIM oraz kod PUK z prośba
    o podanie nr telefonu

    --
    "[...] na produkcję kiepskiego czy przeciętnego piwa mogą sobie pozwolić
    jedynie najwięksi. Dlatego, że dzięki olbrzymim nakładom na promocję

  • 7. Data: 2011-01-29 09:07:53
    Temat: Odp: Heyah - jak sprawdzic numer telefonu ?
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
    > Myślę, że musisz doładować za 5 zł i zadzwonić do BOK.

    Jak się doładowywuje nieznany numer?

  • 8. Data: 2011-01-29 09:40:52
    Od: "Darek " <d...@g...pl>

    > Na karcie nie ma numeru, jak można dowiedzieć się jaki numer ma ta karta.
    > Karta działa normalnie w telefonie, w spisie numerów nie ma informacji.
    > jakis darmowy sms ? dzownieneie na koszt odbierającego ?

    A jaki masz telefon? W niektorych telefonach da sie sprawdzic numer z poziomu
    telefonu. Ja mam np. SE G502 i przycisniecie dolnego bocznego przycisku
    powoduje wyswietlenie tzw. status telefonu, w tym m.in. nr tel.

  • 9. Data: 2011-01-29 15:59:30
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Darek <d...@g...pl> dared to write:

    > A jaki masz telefon? W niektorych telefonach da sie sprawdzic numer z
    > poziomu telefonu. Ja mam np. SE G502 i przycisniecie dolnego bocznego
    > przycisku powoduje wyswietlenie tzw. status telefonu, w tym m.in. nr tel.

    Przecież wyraźnie pisał, że na karcie nie ma zapisanego numeru.

    k.

  • 10. Data: 2011-01-30 11:26:05
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 28.01.2011 23:59, Koczkariow wrote:

    > napisz maila do BOK-u Hei podając numer karty SIM oraz kod PUK z prośba
    > o podanie nr telefonu

    Założę się, że gdyby znał PUK, to numer telefonu także.