  • 1. Data: 2009-04-01 13:33:15
    Temat: SMOK na Erę czy działa w Heyah?
    Od: a...@g...com

    Okazyjnie mogę kupić telefonik tylko, że z simlokiem na erę. Czy
    będzie działał z simem hejach?

  • 2. Data: 2009-04-01 13:47:59
    Temat: Re: SMOK na Erę czy działa w Heyah?
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    a...@g...com pisze:
    > Okazyjnie mogę kupić telefonik tylko, że z simlokiem na erę. Czy
    > będzie działał z simem hejach?

    będzie działał
    az

  • 3. Data: 2009-04-01 14:58:21
    Od: a...@g...com

    On Apr 1, 3:47 pm, Tomek <a...@n...pl> wrote:
    > a...@g...com pisze:> Okazyjnie mogę kupić telefonik tylko, że z
    simlokiem na erę. Czy

    > będzie działał

    Tia... a jutro jak już kupię to mi powiesz: prima aprilis? ;)

  • 4. Data: 2009-04-01 15:03:11
    Od: "n" <...@o...rs>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Tia... a jutro jak już kupię to mi powiesz: prima aprilis? ;)

    To ją posmarujesz i będzie git
    http://www.cb-radio.info.pl:80/pl/news/108.html

  • 5. Data: 2009-04-02 05:54:55
    Od: "JB" <s...@g...com>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    Okazyjnie mogę kupić telefonik tylko, że z simlokiem na erę. Czy
    będzie działał z simem hejach?
    Mozesz spokojnie kupić karte, mam SE G502 z simlockiem na ere i bez problemu
    chodzi heyah.

  • 6. Data: 2009-04-02 06:24:10
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    a...@g...com pisze:
    > Okazyjnie mogę kupić telefonik tylko, że z simlokiem na erę. Czy
    > będzie działał z simem hejach?

    już po święcie, wiec potwierdzam moją informację że będzie działać
    az

  • 7. Data: 2009-04-02 09:00:11
    Od: a...@g...com

    On Apr 2, 8:24 am, Tomek <a...@n...pl> wrote:
    > a...@g...com pisze:> Okazyjnie mogę kupić telefonik tylko, że z
    simlokiem na erę. Czy

    > już po święcie, wiec potwierdzam moją informację że będzie działać
    > az

    dzięki :)