  • 1. Data: 2010-02-02 22:03:43
    Temat: SKRADZIONO KAWASAKI ZZR 1200 - SZCZECIN
    Od: "rychoo" <r...@N...gazeta.pl>

    narazie wiem tyle , moto kolegi

    Między godziną 20:00 dnia 1ego lutego a 9tą rano dnia 2ego lutego skradziono
    mój ukochany motocykl. Skradziono go z Parkingu STRZEŻONEGO przy ulicy
    Jagielońskiej 67A w Szczecinie.

    Dla tych co nie wiedzą był to bardzo charakterystyczny motocykl. Kawasaki ZZR
    1200 z roku 2003. Stan licznika około 25tyś. Kolor niebieski. http://
    lh3.ggpht.com/_lwCTE_VMDfk/SxwBpQUZR9I/AAAAAAAAF9A/-
    wIzm6wuc1o/s720/
    IMG_4687.JPG

    Każdy kto może pomóc w odnalezieniu proszony jest o kontakt. Tak więc
    ktokolwiek wie, ktokolwiek widział proszę dzwonić 516 143 896

  • 2. Data: 2010-02-02 22:12:27
    Temat: Re: SKRADZIONO KAWASAKI ZZR 1200 - SZCZECIN
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "rychoo" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skradziono
    > mój ukochany motocykl. Skradziono go z Parkingu STRZEŻONEGO przy ulicy

    Bardzo poszukiwany sprzęt na części. Szukając gratów do swojego będę zwracał
    uwagę na temat.

  • 3. Data: 2010-02-02 22:49:03
    Od: "rychoo" <r...@g...pl>

    Nr rej. ZS 8195
    Nr ramy: JKAZXT20CCA011395

  • 4. Data: 2010-02-03 10:30:38
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > IMG_4687.JPG Każdy kto może pomóc w odnalezieniu proszony jest o
    > kontakt. Tak więc ktokolwiek wie, ktokolwiek widział proszę dzwonić 516

    Jak jest w takim przypadku odpowiedzialność właściciela parkingu? Jak strzeżony
    to powinien zwrócić 100% wartośći sprzęta. Czy się mylę?

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2010-02-03 11:17:58
    Od: mech <m...@v...pl>

    On 2010-02-03 11:30, Grzybol wrote:
    > Użytkownik "rychoo" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak jest w takim przypadku odpowiedzialność właściciela parkingu? Jak
    > strzeżony to powinien zwrócić 100% wartośći sprzęta. Czy się mylę?

    Tak, jeśli jest strzeżony i mamy z nim umowę (lub chociaż markę
    motocykla i numer rej. na kwicie parkingowym) to nie powinno być
    problemu z odszkodowaniem. Szczególnie, jeśli parking ma polisę OC.
    Co nie zmienia faktu, że szkoda sprzętu, współczuję.

    mech

  • 6. Data: 2010-02-03 11:18:13
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 03-02-2010 11:30, Grzybol pisze:
> [...]
    >
    > Jak jest w takim przypadku odpowiedzialność właściciela parkingu? Jak
    > strzeżony to powinien zwrócić 100% wartośći sprzęta. Czy się mylę?

    Jeśli ma jakiś kwitek (umowę) z oznaczeniem co najmniej marki i modelu
    oraz numeru rejestracyjnego to parking strzeżony bierze PEŁNĄ
    ODPOWIEDZIALNOŚĆ za skradziony/uszkodzony pojazd. Dlatego zawsze należy
    pamiętać, aby upomnieć się o taki kwitek, z takimi danymi. Parkingi
    strzeżone prawdopodobnie mają obowiązkowe ubezpieczenie od takich zdarzeń.

  • 7. Data: 2010-02-03 11:36:34
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "CUT_INZ" <C...@C...pl> wrote in message news:4b695b77$1@news.home.net.pl...
> [...]
    [...]
> [...]
    > pamiętać, aby upomnieć się o taki kwitek, z takimi danymi. Parkingi
    > strzeżone prawdopodobnie mają obowiązkowe ubezpieczenie od takich zdarzeń.

    Warto dodac ze nie nalezy mylic parkingu STRZEZONEGO z DOZOROWANYM. O
    roznicy pomiedzy znaczeniami obydwu wyrazow dowiaduja sie najczesciej
    nieszczesliwi posiadacze skradzionych pojazdow...

    weFAQ&v=qvj

  • 8. Data: 2010-02-03 15:41:14
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości grup

    > Warto dodac ze nie nalezy mylic parkingu STRZEZONEGO z DOZOROWANYM. O
    > roznicy pomiedzy znaczeniami obydwu wyrazow dowiaduja sie najczesciej
    > nieszczesliwi posiadacze skradzionych pojazdow...

    A jaka jest ta różnica?

  • 9. Data: 2010-02-03 15:53:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 3 Lut, 16:41, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > A jaka jest ta różnica?
    Że na jednym strzegą na drugim dozorują.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2010-02-03 16:18:19
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 3 Feb 2010 16:41:14 +0100, Marcin N
    <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > A jaka jest ta różnica?

    W braku odpowiedzialności za pozostawiony pojazd.

    r.