  • 31. Data: 2009-07-27 07:52:50
    Temat: Re: SIWZ -komputery
    Od: Bernard <b...@e...net>

    JoteR wrote:

    > Ale właśnie o to chodzi, żeby pani Jadzi kupić ekonomicznego
    > 2-rdzeniowca, a w tym segmencie różnica cenowa między Intelem a AMD jest
    > praktycznie żadna. Natomiast postulowana w tym wątku platforma AM3 ma
    > koszmarnie drogie płyty główne, zatem argumenty o "taniości" AMD są
    > demagogiczne, że tak delikatnie to określę.
    >
    > JoteR

    Proponuję, żeby Kolega spróbował sprawdzić cenę najtańszego
    dwurdzeniowca ze sprzętową wirtualizacją produkcji Intela i AMD, a potem
    kontynuował swoje dywagacje nt. taniości.

  • 32. Data: 2009-07-27 07:57:14
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

> [...]
    > koszmarnie drogie płyty główne, zatem argumenty o "taniości" AMD są
    > demagogiczne, że tak delikatnie to określę.

    Zapewniam, że pani Jadzi wystarczy jednordzeniowy Celeron. I znam wiele
    firm, w których tak właśnie jest - panie Jadzie i inne mają sprzęt z
    2003-2006 roku i nie narzekają.

    A powyższy wątek zmierza po prostu do tego, jak osoby, które wkręciły
    się jakoś w procedurę przetargową, mogą sobie przekręcić pieniądze
    podatnika, aby osobiście dostać lepszy sprzęt do grania w gierki.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 33. Data: 2009-07-27 09:11:57
    Od: z <z...@g...pl>

    STranger pisze:

    > To przepłacasz za procesor mocno i po 3-4 latach masz wolnego kompa.
    > Ja kupuję zwykle najlepszą perspektywiczną płytę główną (drogą
    > zazwyczaj) i najbardziej ekonomiczny CPU do tej płyty, który i tak w
    > momencie zakupu jest dla mnie bardzo szybki. Po ok 18 miesiącach robię
    > upgrade CPU, po ok 18 kolejnych miesiącach kolejny upgrade( a stare
    > części sprzedaję). Dzięki temu cały czas mam w miarę nowego i szybkiego
    > kompa. W międzyczasie grafiki i dyski też się podmienia na lepsze
    > modele. Po ok 4-6 latach wymieniam platformę na nową i wszystko się
    > powtarza. :)

    Może i przepłacam. Szkoda mi swojego cennego czasu.
    Łatwiej mi sprzedac komplet niż bujac się z drobnicą.
    Kupuję tylko nowe dyski i to znacząco przyśpiesza system.
    Nie gram - znowu strata czasu :-)

  • 34. Data: 2009-07-27 09:19:09
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    JoteR pisze:
> [...]
    > główne, zatem argumenty o "taniości" AMD są demagogiczne, że tak delikatnie
    Tym bardziej jakoś nie widzę sensu ograniczania firm startujących do
    przetargu własnym widzimisię. Niech zaproponują pani Jadzi coś
    najtańszego, co spełni jej oczekiwania i nie doprowadzi podatników do
    ataku serca. Problem polega na tym, że nie wiemy czy to komputer dla
    pani Jadzi, czy nowy serwer dla jakiegoś instytutu, czy jeszcze coś
    innego, więc możemy sobie najwyżej ponarzekać na sposoby przeprowadzania
    przetargów :->

    Maciek

  • 35. Data: 2009-07-27 09:31:09
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Maciek"
> [...]
    >przetargu własnym widzimisię. Niech zaproponują pani Jadzi coś
    >najtańszego, co spełni jej oczekiwania i nie doprowadzi podatników do

    Tylko weź potem pracuj z komputerami, w których akurat płyta główna ma
    problemy z samą sobą, karta sieciowa nieustająco ma okres, a dołożenie
    karty dźwiękowej powoduje ogólną niestabilność.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Is reading in the bathroom considered Multi-
    .\....@e...eu.org.\.\. Tasking?

  • 36. Data: 2009-07-27 09:41:01
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Tylko weź potem pracuj z komputerami, w których akurat płyta główna ma
    > problemy z samą sobą, karta sieciowa nieustająco ma okres, a dołożenie
    > karty dźwiękowej powoduje ogólną niestabilność.

    Ale po to się zatrudnia pracownika, aby ten pracownik cały czas
    zapie..., dzięki czemu będzie można zredukować inne koszty - i właśnie
    będzie dla niego ciągle robota.

    Natomiast sytuacja, w której pracownik może wybrać droższy sprzęt za
    pieniądze podatników (czy generalnie nie swoje), aby później dzięki temu
    sam móc się opie..., jest patologiczna.

  • 37. Data: 2009-07-27 09:45:04
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Patryk Włos"
    >Ale po to się zatrudnia pracownika, aby ten pracownik cały czas
    >zapie..., dzięki czemu będzie można zredukować inne koszty - i właśnie
    >będzie dla niego ciągle robota.

    Tak, tak. Studentów.
    I oczywiście przestoje w pracy z powodu szwankującego sprzętu są
    przecież nieistotne.
    Weź ty się wreszcie kiedyś puknij w ten swój durny łeb.

    >Natomiast sytuacja, w której pracownik może wybrać droższy sprzęt za
    >pieniądze podatników (czy generalnie nie swoje), aby później dzięki temu
    >sam móc się opie..., jest patologiczna.

    O, i sygnaturka się dobrze wylosowała.

    --
    [------------------------] >Sam jesteś żałosny, naprawdę.
    [ K...@e...eu.org ] przynajmniej mam ambitna ksywe.

  • 38. Data: 2009-07-27 10:20:56
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > Tylko weź potem pracuj z komputerami, w których akurat płyta główna ma
    > problemy z samą sobą, karta sieciowa nieustająco ma okres, a dołożenie
    > karty dźwiękowej powoduje ogólną niestabilność.
    A czy na zamówiony sprzęt nie obowiązuje gwarancja? Przenieśmy się może
    z tematu zakupu taniej elektroniki na powiedzmy samochody. Po co kupować
    za pieniądze z budżetu samochody pospolitych marek z klasy średniej,
    skoro jest S-klasa. :->

    Maciek

  • 39. Data: 2009-07-27 11:42:45
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Maciek"
    >A czy na zamówiony sprzęt nie obowiązuje gwarancja?

    Teoretycznie tak. Tylko akurat komputer resetuje się przy co dziesiątym
    podłączeniu niektórych pendrive'ów.

    >Przenieśmy się może
    >z tematu zakupu taniej elektroniki na powiedzmy samochody.

    Oczywiście. Najlepiej zupełnie zmienić branżę, żeby nie było za dużo
    podobieństw.

    >Po co kupować
    >za pieniądze z budżetu samochody pospolitych marek z klasy średniej,
    >skoro jest S-klasa. :->

    Za podobne pieniądze? (na całości zestawu komputerowego różnica pomiędzy
    przyzwoitą płytą, a badziewiem jest stosunkowo niewielka).

    --
    \------------------------/ A new film by Borg... Guess Who's Borging to
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 40. Data: 2009-07-27 11:48:58
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > Teoretycznie tak. Tylko akurat komputer resetuje się przy co dziesiątym
    > podłączeniu niektórych pendrive'ów.
    I?

    > Oczywiście. Najlepiej zupełnie zmienić branżę, żeby nie było za dużo
    > podobieństw.
    Akurat temat o którym dyskutujemy jest dla obu branż wspólny - kupujmy
    sprzęt najdroższy, bo się nie będzie psuł :->

    > Za podobne pieniądze? (na całości zestawu komputerowego różnica pomiędzy
    > przyzwoitą płytą, a badziewiem jest stosunkowo niewielka).
    A przyzwoita płyta to się zaczyna od?

    Maciek