eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 10

  • 1. Data: 2009-05-25 18:30:43
    Temat: SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    simplus liczy minuty za 60 groszy, mimo uruchomienia poprawnego, potwierdzonego
    smsami taryfy "29gr do wszystkich"
    (zaznaczam: nie dzwoniłem do play)


    dlaczego tak jest?
    czy to można reklamować nie mając zarejestrowanego simplusa?
    smsy przejścia na taryfę 29gr mam zachowane, smsa opłaty 12zł za 20min gadki
    także.
    to normalne, czy znowu ja mam pecha?


    K>N>S>


  • 2. Data: 2009-05-25 18:54:26
    Temat: Re: SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>


    Użytkownik "Końrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gveo3k$lbh$1@opal.icpnet.pl...

    > (zaznaczam: nie dzwoniłem do play)

    Przy przenoszalnosci numerow i poipularnosci fresha nigdy nue mozna byc tego
    tak do konca pewnym, no ale wtedy rzeczywiscie zaplacilbys wiecej :)

    Pozdrawiam
    SDD



  • 3. Data: 2009-05-25 18:54:43
    Temat: Re: SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?
    Od: X <m...@g...pl>

    Użytkownik Końrad N.S. napisał:

    > simplus liczy minuty za 60 groszy, mimo uruchomienia poprawnego,
    > potwierdzonego smsami taryfy "29gr do wszystkich"
    > (zaznaczam: nie dzwoniłem do play)
    >
    >
    > dlaczego tak jest?
    > czy to można reklamować nie mając zarejestrowanego simplusa?
    > smsy przejścia na taryfę 29gr mam zachowane, smsa opłaty 12zł za 20min
    > gadki także.
    > to normalne, czy znowu ja mam pecha?
    >
    >
    > K>N>S>

    Sprawdź swoja taryfę kodem *147#. Możesz również wypróbować dostępne
    funkcje, pakiety i usługi kodem *110#. Daj znać jaką taryfe pokazuje *147#


  • 4. Data: 2009-05-25 19:31:27
    Temat: Re: SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "X" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gvephj$dl7$1@inews.gazeta.pl...


    > Sprawdź swoja taryfę kodem *147#. Możesz również wypróbować dostępne funkcje,
    > pakiety i usługi kodem *110#. Daj znać jaką taryfe pokazuje *147#


    *147# - "aktywna taryfa to twój profil"


    *110# - po tym wyswietiło mi się "witamy w ebok! 1. stan konta i ważność..." -
    nawet nie wiem co mam z tym zrobić, mam wybierać te cyferki?


    jeden z otrzymanych wcześniej smsów:
    119119 - "aktualna taryfa to twój profil"


    dodatkowo: często są jakieś smsy o problemach z aktualizacją karty sim (lub
    podobnie brzmiące, nie potrafię sobie przypomnieć),


    a dziś nawet dostałem smsa z 119119 lub podobnego numeru: "wyłącz i włącz
    tel." - na nic to nie wpłynęło, ani też nic nie zmieniło. może ktoś mnie wkręcił
    tym smsem - przyznaję ze mu się udało, bo zrobiłem to, co kazał.


    K>N>S>



  • 5. Data: 2009-05-25 19:36:41
    Temat: Re: SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?
    Od: X <m...@g...pl>


    > *147# - "aktywna taryfa to twój profil"
    W takim razie ta taryfa jest OK, musisz jedynie aktywować profil
    Taniej do Wszystkich (29gr/min.) kodem *136*11*50# (aktywacja raz na
    zawsze tego profilu to 1,50zł)
    >
    > *110# - po tym wyswietiło mi się "witamy w ebok! 1. stan konta i
    > ważność..." - nawet nie wiem co mam z tym zrobić, mam wybierać te cyferki?
    > Odpowiadaj cyferkami i wysyłaj odpowiedzi potwierdzając ok- w ten sposób sprawdzisz
    stan konta, pakietów, aktywujesz pakiety, usługi, deaktywujesz również ...
    >
    > jeden z otrzymanych wcześniej smsów:
    > 119119 - "aktualna taryfa to twój profil"
    > To dobrze, oznacza to że jesteś na właściwej taryfie jeśli zależy Ci na stawce
    29gr/min. do wszystkich poza Play i Cyfrowy Polsat
    >
    > dodatkowo: często są jakieś smsy o problemach z aktualizacją karty sim
    > (lub podobnie brzmiące, nie potrafię sobie przypomnieć),
    >
    >
    > a dziś nawet dostałem smsa z 119119 lub podobnego numeru: "wyłącz i
    > włącz tel." - na nic to nie wpłynęło, ani też nic nie zmieniło. może
    > ktoś mnie wkręcił tym smsem - przyznaję ze mu się udało, bo zrobiłem to,
    > co kazał.
    >
    >
    > K>N>S>
    >
    >


  • 6. Data: 2009-05-25 19:43:52
    Temat: Re: SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "X" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gves0d$rom$1@inews.gazeta.pl...


    >> *147# - "aktywna taryfa to twój profil"


    > W takim razie ta taryfa jest OK, musisz jedynie aktywować profil Taniej do
    > Wszystkich (29gr/min.) kodem *136*11*50# (aktywacja raz na zawsze tego profilu
    > to 1,50zł)


    już to robiłem, ale teraz po twojej poradzie wysyłam jeszcze raz. już od kilku
    minut trwa przetwarzanie... trwa... wtedy tez tak bardzo długo trwało, na kązde
    z tych zapytań (np. 147) tak długo trwa...


    >> *110# - po tym wyswietiło mi się "witamy w ebok! 1. stan konta i
    >> ważność..." - nawet nie wiem co mam z tym zrobić, mam wybierać te cyferki?

    > Odpowiadaj cyferkami i wysyłaj odpowiedzi potwierdzając ok- w ten sposób
    > sprawdzisz stan konta, pakietów, aktywujesz pakiety, usługi, deaktywujesz
    > również ...


    bardzo dziękuje za wyjasnienia, bedę działał.


    K>N>S>


  • 7. Data: 2009-05-25 19:46:04
    Temat: Re: SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    A moim rodzicom po uruchomieniu taryfy Twój profil przestał się prezentować
    stan konta na wyświetlaczu. Teraz mają problemy z oceną kosztów rozmów bo
    muszą wpisywać kod przed i po rozmowie.

    Jak przywrócić tą funkcję wyświetlania stanu konta?

    Simlusa trzeba pilnować bo kantują przy doładowaniach zarówno z telefonu na
    abonament jak i punktami 5Plus, po prostu często brakuje części bonusa (5
    zamiast 10zł) lub kilku złoty. Ostatnio nawet uznali reklamację, że po
    doładowaniu punktami 5Plus zabrakło 3,32zł przy doładowaniu 50zł ale
    zwrócili tylko 2,85zł :-O


    Pozdrawiam
    Darek


  • 8. Data: 2009-05-25 19:47:42
    Temat: Re: SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Czeresniak pisze:
    > A moim rodzicom po uruchomieniu taryfy Twój profil przestał się
    > prezentować stan konta na wyświetlaczu. Teraz mają problemy z oceną
    > kosztów rozmów bo muszą wpisywać kod przed i po rozmowie.
    >
    > Jak przywrócić tą funkcję wyświetlania stanu konta?

    Niedasie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."


  • 9. Data: 2009-05-25 20:01:28
    Temat: Re: SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?
    Od: X <m...@g...pl>

    Użytkownik Czeresniak napisał:

    > A moim rodzicom po uruchomieniu taryfy Twój profil przestał się
    > prezentować stan konta na wyświetlaczu. Teraz mają problemy z oceną
    > kosztów rozmów bo muszą wpisywać kod przed i po rozmowie.
    >
    > Jak przywrócić tą funkcję wyświetlania stanu konta?
    >
    > Simlusa trzeba pilnować bo kantują przy doładowaniach zarówno z telefonu
    > na abonament jak i punktami 5Plus, po prostu często brakuje części
    > bonusa (5 zamiast 10zł) lub kilku złoty. Ostatnio nawet uznali
    > reklamację, że po doładowaniu punktami 5Plus zabrakło 3,32zł przy
    > doładowaniu 50zł ale zwrócili tylko 2,85zł :-O
    >
    >
    > Pozdrawiam
    > Darek

    Nie da się wrócić na poprzednią taryfę po przejściu na Twój Profil, za
    to po każdej rozmowie rodzicom przyjdzie sms informujący o koszcie
    rozmowy. Zapisz rodzicom pod klawiszem 2 kod *100# a pod klawiszem 3 kod
    *121# i będzie z głowy:)


  • 10. Data: 2009-05-25 20:03:34
    Temat: Re: SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?
    Od: X <m...@g...pl>

    Użytkownik Końrad N.S. napisał:

    > Użytkownik "X" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:gves0d$rom$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >
    >>> *147# - "aktywna taryfa to twój profil"
    >
    >
    >
    >> W takim razie ta taryfa jest OK, musisz jedynie aktywować profil
    >> Taniej do Wszystkich (29gr/min.) kodem *136*11*50# (aktywacja raz na
    >> zawsze tego profilu to 1,50zł)
    >
    >
    >
    > już to robiłem, ale teraz po twojej poradzie wysyłam jeszcze raz. już od
    > kilku minut trwa przetwarzanie... trwa... wtedy tez tak bardzo długo
    > trwało, na kązde z tych zapytań (np. 147) tak długo trwa...
    >
    >
    >>> *110# - po tym wyswietiło mi się "witamy w ebok! 1. stan konta i
    >>> ważność..." - nawet nie wiem co mam z tym zrobić, mam wybierać te
    >>> cyferki?
    >
    >
    >> Odpowiadaj cyferkami i wysyłaj odpowiedzi potwierdzając ok- w ten
    >> sposób sprawdzisz stan konta, pakietów, aktywujesz pakiety, usługi,
    >> deaktywujesz również ...
    >
    >
    >
    > bardzo dziękuje za wyjasnienia, bedę działał.
    >
    >
    > K>N>S>
    Polecam lekturę strony www.simplus.pl w części Taryfy. Tam znajdziesz
    wszelkie informacje na ten temat.Po aktywacji profilu Taniej Do
    Wszystkich będziesz miał 29gr/min do wszystkich (poza Play i Cyfrowy Polsat)

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: