eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29? › Re: SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: X <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?
    Date: Mon, 25 May 2009 21:36:41 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <gves0d$rom$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gveo3k$lbh$1@opal.icpnet.pl> <gvephj$dl7$1@inews.gazeta.pl>
    <gverkp$pjd$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 173.red-88-4-220.dynamicip.rima-tde.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1243280205 28438 88.4.220.173 (25 May 2009 19:36:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 May 2009 19:36:45 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gverkp$pjd$1@opal.icpnet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: marlod31
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.6b) Gecko/20031205
    Thunderbird/0.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:971650
    [ ukryj nagłówki ]


    > *147# - "aktywna taryfa to twój profil"
    W takim razie ta taryfa jest OK, musisz jedynie aktywować profil
    Taniej do Wszystkich (29gr/min.) kodem *136*11*50# (aktywacja raz na
    zawsze tego profilu to 1,50zł)
    >
    > *110# - po tym wyswietiło mi się "witamy w ebok! 1. stan konta i
    > ważność..." - nawet nie wiem co mam z tym zrobić, mam wybierać te cyferki?
    > Odpowiadaj cyferkami i wysyłaj odpowiedzi potwierdzając ok- w ten sposób sprawdzisz
    stan konta, pakietów, aktywujesz pakiety, usługi, deaktywujesz również ...
    >
    > jeden z otrzymanych wcześniej smsów:
    > 119119 - "aktualna taryfa to twój profil"
    > To dobrze, oznacza to że jesteś na właściwej taryfie jeśli zależy Ci na stawce
    29gr/min. do wszystkich poza Play i Cyfrowy Polsat
    >
    > dodatkowo: często są jakieś smsy o problemach z aktualizacją karty sim
    > (lub podobnie brzmiące, nie potrafię sobie przypomnieć),
    >
    >
    > a dziś nawet dostałem smsa z 119119 lub podobnego numeru: "wyłącz i
    > włącz tel." - na nic to nie wpłynęło, ani też nic nie zmieniło. może
    > ktoś mnie wkręcił tym smsem - przyznaję ze mu się udało, bo zrobiłem to,
    > co kazał.
    >
    >
    > K>N>S>
    >
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: