  • 11. Data: 2010-03-05 12:07:19
    Temat: Re: SIMLOCK - obowiązek operatorów?
    Od: Flo <f...@g...pl>

    orcio pisze:

    > Po okresie promocyjnym (24 miesiace) zdejmuja za darmo.

    Od kiedy?

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 12. Data: 2010-03-05 15:17:53
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Mar 5, 11:29 am, orcio <o...@N...pl> wrote:

    > Po okresie promocyjnym (24 miesiace) zdejmuja za darmo.

    Czy to dotyczy także telefonów nabytych jeszcze PRZED wprowadzeniem
    tego paragrafu?

  • 13. Data: 2010-03-05 17:22:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Alojzy Zakalec napisał(a):

    [...]

    > Czy to dotyczy także telefonów nabytych jeszcze PRZED wprowadzeniem
    > tego paragrafu?

    A możesz podać konretnie co to za paragraf i z jakiego konretnie
    przepisu? Bo mnie się wydaje, ze nie ma prawnego obowiazku zdejmowania
    simlockow.

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 14. Data: 2010-03-05 21:05:10
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia 5 Mar 2010 18:22:29 +0100, januszek napisał(a):

    > Bo mnie się wydaje, ze nie ma prawnego obowiazku zdejmowania
    > simlockow.

    Mnie się wydaje, że jest, choć paragrafu nie znalazłem.
    W każdym razie Plus zdejmuje za darmo jak minie okres umowy promocyjnej.

    --
    GLaF

  • 15. Data: 2010-03-05 21:19:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    GLaF napisał(a):

    > Mnie się wydaje, że jest, choć paragrafu nie znalazłem.

    No to JEST czy WYDAJE CI SIĘ? ;)

    > W każdym razie Plus zdejmuje za darmo jak minie okres umowy promocyjnej.

    I dasz sobie uciąć palca, że z każdego modelu? ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 16. Data: 2010-03-05 21:49:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    >Czy to dotyczy także telefonów nabytych jeszcze PRZED wprowadzeniem
    >tego paragrafu?

    Nie wiem, czy taki paragraf istnieje, ale w Erze zdejmowali Simlocki za
    darmo po uplywie dwoch lat jeszcze w ubieglym stuleciu.
    I to nawet z telefonow nabytych w zestawach TakTakow!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2010-03-05 21:50:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 22:49:25 +0100, SDD napisał(a):

    > Nie wiem, czy taki paragraf istnieje, ale w Erze zdejmowali Simlocki za
    > darmo po uplywie dwoch lat jeszcze w ubieglym stuleciu.

    Jest nawet ustawa nakazująca mówić sobie "dzień dobry"
    Co prawda nie wiem jaka to jest ustawa, ale na pewno istnieje, bo ludzie
    tak sobie mowią.

    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 18. Data: 2010-03-05 22:13:23
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia 5 Mar 2010 22:19:53 +0100, januszek napisał(a):

    > No to JEST czy WYDAJE CI SIĘ? ;)

    Nawet jeśli napiszę, że JEST, to bez podania konkretnego paragrafu i tak
    nie będę wiarygodny :)

    > I dasz sobie uciąć palca, że z każdego modelu? ;)

    Z każdego, którego sprzedają ze swoim sim-lockiem. Na to mam akurat papier
    przed nosem. Ale wątkotwórca pytał o Orange, więc niech sprawdzi w swojej
    umowie.

    --
    GLaF

  • 19. Data: 2010-03-05 22:48:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    GLaF napisał(a):

    > Z każdego, którego sprzedają ze swoim sim-lockiem. Na to mam akurat papier
    > przed nosem. Ale wątkotwórca pytał o Orange, więc niech sprawdzi w swojej
    > umowie.

    No a ja widziałem taki papier z zaznaczeniem, że w ramach możliwości
    technicznych... ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...