  • 1. Data: 2010-03-04 12:41:08
    Temat: SIMLOCK - obowiązek operatorów?
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    Ponoć od niedawna obowiązuje prawo które nakłada na operatorów
    obowiązek zdjęcia simloka na żądanie klienta który u nich nabył aparat
    "w promocji" np. wraz z abonamentnem. Czy mógłbym prosić o szczegóły?
    Właśnie dopiero co takowy nabyłem w Orange i chcę zdjąć bo chcę tam
    umieścić kartę dualsim.

  • 2. Data: 2010-03-04 18:27:27
    Temat: Re: SIMLOCK - obowiązek operatorów?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 4 Mar 2010 04:41:08 -0800 (PST), Alojzy Zakalec napisał(a):

> [...]
    > "w promocji" np. wraz z abonamentnem. Czy mógłbym prosić o szczegóły?
    > Właśnie dopiero co takowy nabyłem w Orange i chcę zdjąć bo chcę tam

    to jest trzeci rodzaj prawdy

    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-03-04 20:13:16
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Mar 4, 7:27 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > Dnia Thu, 4 Mar 2010 04:41:08 -0800 (PST), Alojzy Zakalec napisa (a):

    > to jest trzeci rodzaj prawdy

    To znaczy...? Jakie były 2 poprzednie? I jaka jest ta właściwa? ;)

  • 4. Data: 2010-03-05 07:23:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Alojzy Zakalec napisał(a):

    [...]

    > To znaczy...? Jakie były 2 poprzednie? I jaka jest ta właściwa? ;)

    http://www.kretyn.com/4432

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 5. Data: 2010-03-05 07:42:42
    Od: "Barnaba" <l...@v...pl>

    > Alojzy Zakalec napisał(a):
    >
    > [...]
    1. prawda
    2. cała prawda
    3. g... prawda
    właściwa jest ta trzecia
    Barnaba

  • 6. Data: 2010-03-05 08:38:23
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Mar 5, 8:42 am, "Barnaba" <l...@v...pl> wrote:
    >  1. prawda
    > 2. cała prawda
    > 3. g... prawda
    > właściwa jest ta trzecia
    > Barnaba

    Jest taki obowiązek operatorów czy nie? Bez wykrętów proszę...

  • 7. Data: 2010-03-05 09:23:14
    Od: Flo <f...@g...pl>

    Alojzy Zakalec pisze:

    > Jest taki obowiązek operatorów czy nie? Bez wykrętów proszę...

    Jest ale pobierają za to opłatę. W Orange to chyba coś około 500zł netto.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 8. Data: 2010-03-05 10:06:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 08:42:42 +0100, Barnaba napisał(a):

    > 1. prawda
    > 2. cała prawda
    > 3. g... prawda
    > właściwa jest ta trzecia

    1. samiućko prowdo
    2. tyz prowdo.
    ale cała reszta się zgadza

    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski

  • 9. Data: 2010-03-05 10:29:08
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Flo pisze:

    > Jest ale pobierają za to opłatę. W Orange to chyba coś około 500zł netto.

    Po okresie promocyjnym (24 miesiace) zdejmuja za darmo.

    orcio

  • 10. Data: 2010-03-05 10:53:48
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jest ale pobierają za to opłatę. W Orange to chyba coś około 500zł netto.

    Prestiż kosztuje.