  • 11. Data: 2009-12-01 10:28:16
    Temat: Re: SIMLOCK HuaweiModemUnlocker_v1.0 i modem iplus
    Od: "T." <t...@w...pl>

    Dnia 01-12-2009 o 10:58:52 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Sprawdź z jakąś inną kartą, nawet bez transmisji, tylko czy ją zauważy i
    > zaloguje się do sieci. Najlepiej kartą Orange albo Ery

    mam pusta karte ery i do niej sie zaloguje,nie sprawdzalem na niej
    transmisji,ale kontakty z niej moge odczytac
    z play niestety nie

  • 12. Data: 2009-12-01 15:40:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 01 Dec 2009 11:28:16 +0100, T. napisał(a):

    > mam pusta karte ery i do niej sie zaloguje,nie sprawdzalem na niej
    > transmisji,ale kontakty z niej moge odczytac
    > z play niestety nie

    no więc są jakieś jaja z twoją playową kartą - spróbuj z inną jeżeli masz
    możliwość.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2009-12-02 13:04:05
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    T. in news:op.u383ssji51ruzo@k-komputer.dns.uks.gdansk.pl
    > Próbuję ściągnąć simlocka z modemu e169
    > 09:30:22 > Ready...
    > 09:31:35 > UNLOCK STARTED!
    [........]

    a mozesz dwa slowa: jak w ogole do sciagniecia simlocka zabrales sie?
    1. co nalezy "zgromadzic" z softu? --> "Huawei Modem Unlocker"?
    2. jakies dodatkowe graty,kable,karty?
    3. jest jakas juz namierzona i "jedyna wlasciwa" www o tym?

    U mnie modem iplusa,ktorys z modeli Huawei (...225?), nie mam w tej chwili
    przy sobie specyfikacji.

  • 14. Data: 2009-12-02 13:29:45
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    T. in news:op.u386d1kb51ruzo@k-komputer.dns.uks.gdansk.pl
    [........]
    > mam modem plusowy a karte do niego z sieci play
    > karta play fresh chodzi w innym modemie z plusa

    1.
    czy prosty wniosek, że z iplusowego modemu Huawei mozna sobie zdjac
    simlocka, ale i tak nie ma gwarancji, ze karta play zadziala?
    2.
    cos zaszyte w karcie playa, że detekcja i odrzuca modemy spoza play?
    3.
    a jak z kartami z era, orange?

  • 15. Data: 2009-12-12 03:29:46
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    1634Racine in news:hf5p25$62p$2@inews.gazeta.pl
> [...]
    > 3. jest jakas juz namierzona i "jedyna wlasciwa" www o tym?
    > U mnie modem iplusa,ktorys z modeli Huawei (...225?), nie mam w tej

    to może zamiast adresata mojego posta - ktory to adresat wlasnie sciaga
    simlocka,ale nie odpowie na mojego posta w tej sprawie,bo juz odpowiedzi na
    swoj post dostal :) :) - odpowie ktos inny, kto zna sie na sprawie ?
    thx

  • 16. Data: 2009-12-13 01:46:28
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 2 Dec 2009 14:04:05 +0100, 1634Racine napisał(a):

    > U mnie modem iplusa,ktorys z modeli Huawei (...225?), nie mam w tej chwili
    > przy sobie specyfikacji.

    Jeśli masz modem z iPlusa, to na 99% jest bez simlocka.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof