  • 1. Data: 2009-12-01 08:42:18
    Temat: SIMLOCK HuaweiModemUnlocker_v1.0 i modem iplus
    Od: "T." <t...@w...pl>

    Próbuję ściągnąć simlocka z modemu e169

    09:30:22 > Ready...
    09:31:35 > UNLOCK STARTED!
    09:31:35 > Detecting serial ports...
    09:31:35 > Detecting serial ports...OK!
    COM7 HUAWEI Mobile Connect - 3G Modem
    COM8 HUAWEI Mobile Connect - 3G Application Interface
    COM9 HUAWEI Mobile Connect - 3G PC UI Interface
    09:31:35 > Searching for modem...
    09:31:36 > Searching for modem...FOUND! (COM7)
    09:31:36 > Reading info...
    09:31:46 > Reading info...OK!
    09:31:46 > MODEL: E169
    09:31:46 > IMEI: 358109020108152
    09:31:46 > Reading lock status...
    09:31:51 > Reading lock status...OK!
    09:31:51 > Reading lock status...OK! (NOT LOCKED)!
    09:31:54 > UNLOCK END!
    09:31:54 > Ready...

    Pomimo wszystko przy karcie spoza iplusa wyrzuca błąd karty SIM.
    Modem nie jest chyba zablokowany bo odblokował
    Czy aby korzystać w play z modemu iplusa należy coś jeszcze zrobić ?

  • 2. Data: 2009-12-01 09:09:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 01 Dec 2009 09:42:18 +0100, T. napisał(a):

    > Pomimo wszystko przy karcie spoza iplusa wyrzuca błąd karty SIM.

    Jaką masz tą drugą kartę? Jesteś pewien że to karta USIM?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-12-01 09:21:53
    Od: "T." <t...@w...pl>

    Dnia 01-12-2009 o 10:09:36 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Jaką masz tą drugą kartę? Jesteś pewien że to karta USIM?

    Mobile partner wyrzuca mi błąd
    The SIM/USIM card has not been detected or is invalid

    Karta to play fresh , gdy wloze ja do innego modemu z play to dziala bez
    problemu
    Czy play wymaga wlasnego firmware na swoich modemach ?

  • 4. Data: 2009-12-01 09:27:43
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "T." <t...@w...pl> napisał

    > Czy play wymaga wlasnego firmware na swoich modemach ?

    Ale czemu pytasz o modem pochodzący z Play podczas gdy masz problem z
    modemem iplusowym?

    BTW skocz do kiosku po jakiegoś taktaka czy orendża za 5 zł - wtedy będzie
    wiadomo, czy usunięcie simlocka to prawda.
    BTW2 może to być faktycznie kwestia SIM/USIM aczkolwiek nie wiem czemu
    Waldek "wymaga" aby to była USIM [?]

    Maciek.

  • 5. Data: 2009-12-01 09:32:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 1 Dec 2009 10:27:43 +0100, Maciej Muran napisał(a):

> [...]
    > wiadomo, czy usunięcie simlocka to prawda.
    > BTW2 może to być faktycznie kwestia SIM/USIM aczkolwiek nie wiem czemu

    To nie ja wymagam, to część urządzeń wymaga.
    Nie pamiętam czy akurat ten huawei wymaga ale jest spora szansa, że tak.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2009-12-01 09:38:15
    Od: "T." <t...@w...pl>

    Dnia 01-12-2009 o 10:27:43 Maciej Muran <m...@g...com> napisał(a):

    > Użytkownik "T." <t...@w...pl> napisał

    > Ale czemu pytasz o modem pochodzący z Play podczas gdy masz problem z
    > modemem iplusowym?

    mam modem plusowy a karte do niego z sieci play

    karta play fresh chodzi w innym modemie z plusa

  • 7. Data: 2009-12-01 09:39:48
    Od: "T." <t...@w...pl>

    Dnia 01-12-2009 o 10:32:29 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > To nie ja wymagam, to część urządzeń wymaga.
    > Nie pamiętam czy akurat ten huawei wymaga ale jest spora szansa, że tak.

    czyli może być sytuacja że karta sim dziala na modemie e220 a nie dziala
    na e169 ?
    czy jest to sprawa firmware czy tez tylko zmiana karty pomoze ?

  • 8. Data: 2009-12-01 09:41:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 01 Dec 2009 10:39:48 +0100, T. napisał(a):

    > czyli może być sytuacja że karta sim dziala na modemie e220 a nie dziala
    > na e169 ?

    Raczej nie z winy karty...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2009-12-01 09:49:55
    Od: "T." <t...@w...pl>

    Dnia 01-12-2009 o 10:41:33 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Raczej nie z winy karty...

    czyli jakie mam możliwości - upgrade firmware pewnie jest bezsensowny,
    simlocka nie ma prawdopodobnie
    bo sam program wypisal ze unlocked wiec co kupic karte play do transmisji
    danych ?

  • 10. Data: 2009-12-01 09:58:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 01 Dec 2009 10:49:55 +0100, T. napisał(a):

    > czyli jakie mam możliwości - upgrade firmware pewnie jest bezsensowny,
    > simlocka nie ma prawdopodobnie
    > bo sam program wypisal ze unlocked wiec co kupic karte play do transmisji
    > danych ?

    Sprawdź z jakąś inną kartą, nawet bez transmisji, tylko czy ją zauważy i
    zaloguje się do sieci. Najlepiej kartą Orange albo Ery

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel