  • 1. Data: 2009-02-08 22:50:38
    Temat: SIM-Lock z telefonu Orange
    Od: "Konrad M." <d...@A...chip.pl>

    "Każdy klient może bez kłopotu zdjąć SIM-Locka z telefonu Orange. Kosztuje
    to 77 zł. W ubiegłym roku skorzystało z tej możliwości 7 klientów
    indywidualnych" - pisze na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik sieci
    orange.

    Mam telefon E51 z fakturą i gwarancją który dostałem od wujka
    przedłużającego
    umowę w zeszłym roku.Telefon zakupiony w lipcu przez program propozycja.
    Ja niestety rezygnuje z oferty abonamentowej orange z końcem marca.Po 5
    letniej współpracy.

    Czy mogę iść do salonu i zdjąć blokadę za te 77zł.

    Pozdrawiam.

    Konrad M.

  • 2. Data: 2009-02-09 10:28:26
    Temat: Re: SIM-Lock z telefonu Orange
    Od: " wasa20" <w...@W...gazeta.pl>

    Wiele osób jest zdziwionycm, bo wcześniej Orange o tym nie mówił. Cena byłą
    500 pln, i wciaż w salonach czasami tyle mówią. w necie czytamy: "Opłata za
    zdjęcie SIMLOCK jest zgodna z aktualnym cennikiem oferty, z której korzystasz.
    Wpłaty dokonujesz w salonie, na podstawie faktury VAT w nim wystawionej." -
    http://www.orange.pl/portal/map/map/faq_category?faq
    =3099476&cat=3099461

    Czyli znajdź regulamin swej promocji i tam będzie zapis, nie zdziwię się jak
    będzie to więcej niż 77 zeta