  • 1. Data: 2009-02-09 08:56:40
    Temat: Czy Play bedzie mial dostawe telefonow?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Chcialem kupic (przez playowego eshopa) Samsunga F480,
    ale niestety - wiekszosc telefonow nie jest obecnie dostepna.

    Czy wiecie cos o nowej dostawie telefonow do Playa?
    Czy nie czekac i wziac ktoregos z dostepnych Sony Ericssonow (C702, W910i)?

  • 2. Data: 2009-02-09 13:43:33
    Temat: Re: Czy Play bedzie mial dostawe telefonow?
    Od: "Wojtek.J" <W...@g...com>

> [...]
    > Czy wiecie cos o nowej dostawie telefonow do Playa?
    > Czy nie czekac i wziac ktoregos z dostepnych Sony Ericssonow (C702, W910i)?

    Dzwon do salonow i pytaj. Niektore maja dany telefon, chociaz ni ma go
    na stronie Play.
    Jesli jeden salon nie ma - moze miec drugi. Dowiaduj sie czy nie moga
    sprowadzic - mi telefon sprowadzili z innego salonu w przeciagu dnia.
    Pozdrawiam,

    Wojtek

  • 3. Data: 2009-02-09 14:30:17
    Od: "Michal k." <b...@o...pl>

> [...]
    > Jesli jeden salon nie ma - moze miec drugi. Dowiaduj sie czy nie moga
    > sprowadzic - mi telefon sprowadzili z innego salonu w przeciagu dnia.

    jak szukalem E71 w pleju to w wielu salonach we wro sprzedawcy mowili ze ten
    model jest wirtualnie..

  • 4. Data: 2009-02-09 16:59:42
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Wojtek.J" napisal:

> [...]

    Chle chle chle, ja w czwartek (28 stycznia) za dlugo komponowalem numer i
    jak przeszedlem w koncu dalej, to e-shop zaczal pluc bledami. Jak
    spróbowalem ponownie - to F480 juz niedostepny byl. I od tej pory ani widu
    ani slychu.

    Ale to IMHO o klase nizej aparaty?

    > Dzwon do salonow i pytaj. Niektore maja dany telefon, chociaz ni ma go
    > na stronie Play.

    Ale jesli bierze w "najpopularniejszej taryfie" - 65 za 50 zl, to przy
    zakupie w salonie traci 25% znizki, jaka oferuje e-shop przez 9 miesiecy.

    JoteR

  • 5. Data: 2009-02-09 19:29:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Q" napisał:

    > Chcialem kupic (przez playowego eshopa) Samsunga F480,

    O, znowu się pojawił...

    JoteR

  • 6. Data: 2009-02-10 11:10:04
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > spróbowalem ponownie - to F480 juz niedostepny byl. I od tej pory ani widu
    > ani slychu.

    > Ale to IMHO o klase nizej aparaty?

    hm... powiedzialbym inne / innej klasy ale czy nizszej? :)

    i tu i tu nie masz ani wifi ani gps,
    co imho powinno byc dzisiaj norma
    (no przynajmniej wlan)

    > Ale jesli bierze w "najpopularniejszej taryfie" - 65 za 50 zl, to przy
    > zakupie w salonie traci 25% znizki, jaka oferuje e-shop przez 9 miesiecy.

    dokladnie - dlatego nie chce brac w salonie :)

  • 7. Data: 2009-02-10 11:25:06
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > O, znowu się pojawił...

    wlasnie go wzialem - jak nie bedzie mi lezal to juz informuje,
    ze ew. zamienie sie na c702 albo e51 :)

    w ogole ciezko bylo nr dobrac -
    - chyba baza im sie zblokowala,
    bo dzisiaj rano numery (ktore wczoraj byly niby zajete) okazaly sie wolne...