  • 11. Data: 2012-02-06 23:34:15
    Temat: Re: SHELL dal ciala z LIDLEM
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-06 22:12:08 +0000, "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl> said:

    > Użytkownik "kowtow" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Może coś w tym jest.
    > (...) Po zalaniu V-Powera czkawka zniknęła...
    > Więc może i coś w tym jest.

    Tak. A na V-Power też jest zniżka.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2012-02-07 00:11:21
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Feb 2012 23:34:15 +0100, Bydlę napisał(a):

    > Tak. A na V-Power też jest zniżka.
    > ;>

    Podwojna zaslona dymna!

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 13. Data: 2012-02-07 01:42:48
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Mlody

    > Po zalaniu V-Powera czkawka znikne?a...
    > Wiec mo?e i co? w tym jest.

    Raczej jest tyle, że przy nie do końca sprawnym układzie zapłonowym na
    lepszym paliwie jeszcze będzie jakoś chodził. Napraw auto, to będzie
    chodziło na każdym. Żeby auto benzynowe źle chodziło z powodu paliwa, to
    chyba jakiś słoń musiałby naszczać do zbiornika.

  • 14. Data: 2012-02-07 09:11:23
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 06.02.2012 23:12, Mlody pisze:

    > Może coś w tym jest.
    > Firmowe Grande Punto tankowane od nowości wyłącznie na Shellu dostało
    > ostatnio czkawki :)

    sprawdź, bo może Ci ktoś sondę lambda zapieprzył..

  • 15. Data: 2012-02-07 09:22:28
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Pan Zbyszek nabazgrał(a):

    > Mówcie sobie co chcecie , ale jak w grudniu 2011 na przejściu granicznym w
    > Terespolu / z Białorusią / widziałem jadącą w stronę Warszawy cysternę z
    > napisem Auchan Polska sp. z o.o. to raczej nie będę tankował na stacjach
    > przy supermarketach .

    Znaczy dobre paliwo jedzie, widziałeś żeby u roskich kiedyś ktoś nażekał że
    mu paliwo zamarzło.

  • 16. Data: 2012-02-07 10:08:43
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Pan Zbyszek wrote:

> [...]
    > w Terespolu / z Białorusią / widziałem jadącą w stronę Warszawy cysternę
    > z napisem Auchan Polska sp. z o.o. to raczej nie będę tankował na

    To by może znaczyło, że owszem warto tankować. Oni mają lepsze paliwo :) (bo bez
    różnych biododatków i takich tam -- zawsze mi tam samochód mniej pali). Tylko to
    sprzedawane w Polsce i tak te różne dodatki miec musi więc i tak popsute jechało :)

    \SK

  • 17. Data: 2012-02-07 10:52:42
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-06 23:11:21 +0000, Maciek <d...@p...onet.pl> said:

    > Podwojna zaslona dymna!

    Dobre.
    :-)

    Jeśli jeszcze tankowałeś o świcie...
    ;)
    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2012-02-07 11:20:49
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-02-07 09:11, Albercik pisze:

    > sprawdź, bo może Ci ktoś sondę lambda zapieprzył..

    To już zamiast być zabawne, stało się ikoną trollingu i/lub debilizmu.
    Tak samo jak wąż ogrodowy na feldze i hamowanie z 40km/h w śniegu na
    dystansie 4m.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 19. Data: 2012-02-07 12:18:38
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Pan Zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Terespolu / z Białorusią / widziałem jadącą w stronę Warszawy cysternę z
    > napisem Auchan Polska sp. z o.o. to raczej nie będę tankował na stacjach

    Dobrz, że nie widzisz tych kilku pociągów, które co tydzień przywożą do
    Polski paliwo z Białorusi, bo musiałbyś przestać tankować na wszystkich
    stacjach.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 20. Data: 2012-02-07 12:22:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/02/2012 00:42, to wrote:
> [...]
    > chodziło na każdym. Żeby auto benzynowe źle chodziło z powodu paliwa, to
    > chyba jakiś słoń musiałby naszczać do zbiornika.

    A próbowałeś kiedyś zalewać 95 do silnika mapowanego na 98 albo 100oct?

    Pierwszy przeszedł mi na jakiś tryb awaryjny i boosta obciął o połowę,
    auto jechało jakby połowa koni uciekła i dopiero odłączenie akumulatora
    na kilka godzin pomogło. Do JDM mapowanego na japońskie 100oct lałem
    wyłącznie v-power, na zwykłym 95 też dostawał czasem objawów jak to Punto.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net