  • Data: 2012-02-08 12:59:24
    Temat: Re: SHELL dal ciala z LIDLEM
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/02/2012 00:10, to wrote:
    > begin kamil

    > Ale mówimy o wydumkach czy o seryjnych autach? Seryjnych mapowanych na
    > 100 raczej nie, a te robione na 98 będą jeździć na 95 tylko z nieco
    > niższą mocą (ecu opóźni trochę zapłon).

    I właśnie takie 100% seryjne subaru mapowane na 98 jeździło z opóźnionym
    zapłonem, z tym że ta moc nie była "nieco" niższa, a jechał jakby miał
    150 koni zamiast 220..

    > Jak są jakieś ekstremalne mapy robione pod 100 na styk, to przecież 95
    > nawet silnik popsuć można (spalaniem stukowym). :>

    Podejrzewam że tak, a niestety sporo starszych importów Japońskich nie
    ma nawet jak przemapować. No i przeważnie mają trochę mocy więcej od
    wersji europejskich, więc żal i lepiej już tego v-powera + ew. dodatki
    dolać. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil