  • 1. Data: 2010-02-01 11:51:29
    Temat: SHARP Aquos LC46LE700E ...
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    Witam grupę :-)
    Po długich i ciężkich poszukiwaniach zdecydowałem się na zakup tego
    modelu. Wiem, to tylko LCD z podświetleniem full led, drogi i nie wnosi
    wiele nowego do technologii LCD, ale obraz wg mnie ma bardzo dobry z
    różnych źródeł sygnału (oglądany tylko w sklepie, więc warunki trochę
    mylące dla oka). Proszę o opinię o tym wyborze zarówno użytkowników jak
    i znających temat i ewentualne propozycje zamienników w rozmiarze 46''.
    Czy ten zakup będzie miał sens czy lepiej postawić na coś innego. W grę
    wchodziła jeszcze plazma 46'', ale zużycie energii ma spore.

    Pozdra
    WOJtek

  • 2. Data: 2010-02-01 12:03:45
    Temat: Re: SHARP Aquos LC46LE700E ...
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Clawfinger pisze:
> [...]
    > Czy ten zakup będzie miał sens czy lepiej postawić na coś innego. W grę
    > wchodziła jeszcze plazma 46'', ale zużycie energii ma spore.

    ja osobiście tego nie widziałem w pracy, ale jakbym wybierał
    to sony lub sharp.
    w sklepie może wypadać super, ale ważne co będzie w domu.
    nie wiem czy aż taki duży potrzebny, im większy tym większe
    piksele ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion