  • 61. Data: 2012-05-07 11:07:27
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F

    > Trudno powiedziec czy od tego sobie popsules.

    Nie trudno, bo każdy okulista to potwierdza. Poza tym oczy mam całkowicie
    zdrowe. Zresztą najlepszym dowodem na przyczynę jest to, że odkąd
    zacząłem używać 24" wada się nie tylko przestała pogłębiać, ale nawet się
    zmniejszyła. Wystarczy też jeden dzień jazdy samochodem bez używania
    komputera, żeby wieczorem czy następnego widział znacznie lepiej.

    > Prosze nie przenosic
    > zalecen z CRT bezkrytycznie na LCD.

    Ogólnie CRT wspominam dużo gorzej niż LCD, bo nie dość, że psuły wzrok,
    to jeszcze po dłuższej pracy bolały od nich oczy (ze względu na
    migotanie).

    > Ile masz lat ? Tak to juz jest ze po 40-tce wzrok sie psuje :-)

    Do 30 jeszcze trochę brakuje, więc co tu mówić o 40. Zresztą po 40 wzrok
    się psuje raczej w przeciwną stronę.

  • 62. Data: 2012-05-07 14:52:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Maciek "Babcia" Dobosz

    > No popatrz. A okuliści przy krótkowzroczności zasłaniają u dzieci zdrowe
    > oko by to które jest chore właśnie wytężyło wzrok i skorygowało samo
    > wadę. I jest to metoda leczenia krótkowzroczności. No ale pewnie lekarze
    > się na tym nie znają a to że dzięki temu normalnie widzę bez szkieł
    > korygujących na prawe oko to pewnie jakaś szarlataneria. Albo spisek bo
    > to za komuny było. Musisz chyba zając się ostrzeganiem rodziców - wobec
    > dzieci które mają taką wadę nadal stosuje się to stosuje. Zgroza
    > jakaś...

    Idź człowieku do jakiegoś biura, a potem na jakąś budowę i zobacz gdzie
    większy odsetek pracowników nosi okulary...

  • 63. Data: 2012-05-07 15:28:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
    >Idź człowieku do jakiegoś biura, a potem na jakąś budowę i zobacz
    >gdzie
    >większy odsetek pracowników nosi okulary...

    Po czym sprawdz jak to wyglada na pierwszym roku studiow, dalej na
    rozpoczecie i zakonczenie gimanzjum, i moze jeszcze wyslij tych
    pracownikow z budowy na badanie wzroku - nie nosza bo maja wzrok
    dobry, czy nie nosza bo nie wiedza i/lub za drogie ..

    J.

  • 64. Data: 2012-05-08 01:32:34
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > pracownikow z budowy na badanie wzroku - nie nosza bo maja wzrok
    > dobry, czy nie nosza bo nie wiedza i/lub za drogie ..

    A przede wszystkiem czy mają krótkowzroczność czy "leniwe oko" jak "Babcia".