  • 11. Data: 2013-07-30 23:40:12
    Temat: Re: SGS2 czy LGSL9 czy ???
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-07-30 11:46, AT pisze:

    > tak bardzo przydatny, ze zmieni?em S2 na S3, kupi?em 3szt ?adne breloki z
    > sony ericssona
    > i do dzi? ich nie u?y?em bo wydaje mi si? ta opcja zupe?nie niepraktyczna, a
    > wcze?niej my?la?em podobnie
    > jak ty

    używałem jej gdy moja sola robiła za rejestrator tras. Wkładałem w
    uchwyt a NFC odpalało wszystkie programy. IMO wygoda.

  • 12. Data: 2013-07-31 00:15:52
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-07-30 11:28, Trybun pisze:
    > Proponuje zejść na ziemię. Takich urządzeń z Androidem na pokładzie po
    > prostu jeszcze nie wyprodukowano. I chyba to nigdy nie nastąpi, skoro
    > kolejne wersje tego systemu to wizualna kosmetyka wyglądu, która na
    > dodatek pożera coraz więcej zasobów..

    zawsZe mozna zrobic downgrade do CM7 (Android 2.3)

    --
    @foe_pl

  • 13. Data: 2013-07-31 15:11:45
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > iOS oczywiście jest alternatywą, ale tylko dla tych którzy gotowi są
    > wyłożyć aż taką kasę na telefon. WP to także alternatywa, osobiście prawie
    > nie znam tego systemu, ale kumpel który się przesiadł na niego z Andka
    > jest nim zachwycony, mówi że jeszcze nie zdarzyło mu się zawiesić i nie ma
    > żadnych spowolnień związanych z zainstalowanymi aplikacjami.
    > Mam pozasystemowy Samsunga Monte - cud miód pod względem stabilności
    > działania. Jednak tylko z aplikacjami które są zainstalowane fabrycznie. A
    > więc to raczej nie jest alternatywa dla Androida.

    Samsung GT-i9300 jeszcze mi się nie powiesił i działa stabilnie od roku, to
    samo wcześniej GT-i9100
    mam tylko 4 dodatkowe aplikacje z tego dwie płatne, to samo wcześniej na
    SII, nie zdarzyła mi się zwiecha,
    a romy używam wanamlite telefony zrootowane,

    wcześniej miałem Gigabyta dual sima z androidem wieszał się jak szalony i
    przymulał

    pozdrawiam
    AT

  • 14. Data: 2013-07-31 15:32:32
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-07-31 00:15, the_foe pisze:

    > zawsZe mozna zrobic downgrade do CM7 (Android 2.3)

    Co Ty gadasz?? Można do telefonu który nie był testowany z takową wgrać
    niższą wersję systemu? Procentowo jaką dajesz szansę że to w ogóle zadziała?

  • 15. Data: 2013-07-31 15:36:41
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-07-31 15:11, AT pisze:
> [...]
    > a romy używam wanamlite telefony zrootowane,
    >
    > wcześniej miałem Gigabyta dual sima z androidem wieszał się jak szalony i

    Ja prawdę mówiąc nie spotkalem się jeszcze z telefonem który nigdy się
    nie zawiesił bądź samoistnie zrestartował. I z tego co zauważyłem
    Android jest główna przyczyną braku stabilnej pracy telefonu.
    Bezsystemowce są o niebo bardziej stabilne.

  • 16. Data: 2013-07-31 16:12:25
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-07-31 15:32, Trybun pisze:

    > Co Ty gadasz?? Można do telefonu który nie był testowany z takową wgrać
    > niższą wersję systemu? Procentowo jaką dajesz szansę że to w ogóle
    > zadziała?

    99%?

    (Tak, ty jesteś tym 1% :D )

  • 17. Data: 2013-07-31 16:46:24
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-07-31 16:12, gawfron pisze:

    > 99%?
    >
    > (Tak, ty jesteś tym 1% :D )

    Ja tego nie neguję. Ale chyba nie jest to takie proste skoro na pewno
    więcej niż jeden procent ma problemy z _aktualizacją_ telefonu, którą to
    _aktualizację_ doszlifowuje pod dany sprzęt sam producent tego sprzętu.
    Wg. tego co ty piszesz, to wydaje się że najprościej by było pobrać z
    netu wersją Andka jaka tam komu odpowiada, wywalić aktualny system z
    telefonu, kliknąć install na pobranym pliku i za parę minut mamy to co
    nam odpowiada..?