  • Data: 2013-07-31 15:11:45
    Temat: Re: SGS2 czy LGSL9 czy ???
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > iOS oczywiście jest alternatywą, ale tylko dla tych którzy gotowi są
    > wyłożyć aż taką kasę na telefon. WP to także alternatywa, osobiście prawie
    > nie znam tego systemu, ale kumpel który się przesiadł na niego z Andka
    > jest nim zachwycony, mówi że jeszcze nie zdarzyło mu się zawiesić i nie ma
    > żadnych spowolnień związanych z zainstalowanymi aplikacjami.
    > Mam pozasystemowy Samsunga Monte - cud miód pod względem stabilności
    > działania. Jednak tylko z aplikacjami które są zainstalowane fabrycznie. A
    > więc to raczej nie jest alternatywa dla Androida.

    Samsung GT-i9300 jeszcze mi się nie powiesił i działa stabilnie od roku, to
    samo wcześniej GT-i9100
    mam tylko 4 dodatkowe aplikacje z tego dwie płatne, to samo wcześniej na
    SII, nie zdarzyła mi się zwiecha,
    a romy używam wanamlite telefony zrootowane,

    wcześniej miałem Gigabyta dual sima z androidem wieszał się jak szalony i
    przymulał

    pozdrawiam
    AT