  • 1. Data: 2012-09-28 11:25:13
    Temat: [SG] {spotkanie] ??:)
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    rozmawiałem z radarrem,
    i tak sobie rozmawialiśmy że może by się gdzieś spotkać - na piwo, przy
    autach, albo co.

    ktoś chętny?
    ;) jakieś wizje?

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2012-10-02 09:37:30
    Temat: Re: [SG] {spotkanie] ??:)
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-09-28 11:25, *Bartek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    +1 :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 3. Data: 2012-10-03 21:58:45
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Mirek Ptak" napisal...

    > Dnia 2012-09-28 11:25, *Bartek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > +1 :)

    No tez bym chetnie podjechal jako "czytajacy" PMS od wieelu lat :)

    Pozdrawiam
    marvin

  • 4. Data: 2012-10-03 23:01:56
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-09-28 11:25, Bartek pisze:
    > rozmawiałem z radarrem,
    > i tak sobie rozmawialiśmy że może by się gdzieś spotkać - na piwo, przy
    > autach, albo co.
    >
    > ktoś chętny?
    > ;) jakieś wizje?

    +1

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 5. Data: 2012-10-04 08:27:03
    Od: Radarro <e...@g...com>

    No i ja oczywiscie też +1 jako wspolpomyslodawca tego spota.

    No i jak Megrims sie na Śląsk wybierze do nas, to musowo trza byc :)

    Radarro
    V4 + R6