    From: NotBear <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: SEO - parę pytań [ot]
    Date: Sun, 24 Jun 2012 00:54:59 +0200

    W dniu 2012-06-21 23:34, Marek pisze:
    > Jako ex-programista w życiu bym na to nie wpadł, że takiego bubla można
    > zrobić i wypuścić na cały świat:-D Nie sądzę aby Google tego nie
    > zauważyły.

    Jako czynnego webdewelopera i uzytkownika googlowych API mnie to nie
    dziwi. Google czesto gesto ma standardy i dobre praktyki w ... powazaniu.

    Ciekawostki:
    1. W poprzedniej wersji Website Optimizera, w kodzie osadzajacym
    eksperyment nalezalo wstawic osierocony element zamykajacy </noscript>
    jako delimiter fragmentu do podmiany. Wujek Google nie widzial w tym
    problemu.
    http://support.google.com/websiteoptimizer/bin/answe
    r.py?hl=en&answer=64418

    W innym miejscu jako obejscie dla systemow pilnujacych scisle skladni
    HTML zalecano wygenerowac sobie ten /noscript za pomoca JS :-)

    2. Aby Google zauwazyl mikrodane w elemencie, nalezy zachowac scisla
    kolejnosc atrybutow.

    http://productforums.google.com/forum/#!category-top
    ic/webmasters/webmaster-tools/dzjdyJLOxh4

    --
    NotBear