    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: SEO - parę pytań
    Date: Fri, 22 Jun 2012 15:13:31 +0200

    Dnia Fri, 22 Jun 2012 13:23:02 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Pytanie, co dalej z tymi danymi?
    > Bo de facto, możesz przyjąć, że np. chcesz pozyskiwać linki zewnętrzne z
    > relatywnie wartościowych witryn (w takiej ot, ludzkiej ocenie) i nie
    > spamować, to wystarczy zadbać o dobre (ale zróżnicowane) anchor text i
    > systematycznie te linki pozyskiwać.

    Tak... to podstawa... ale trudna do realizacji. Zastanawiałem się nad
    zagadnieniem wartościowego linku. Zostawmy kwestię szacowania czy dana
    strona będzie ok czy nie. Odpadają wszelkiej maści katalogi typu Onet,
    DMOZ, Panorama Firm... bo nie mają one anchor textów. Pozostaje jedynie
    dogadać się z autorem jakiejś strony z kooperującej firmy. Ale to droga
    przez mękę i rzadko udaje się coś wskórać bo autorem był np. student i nie
    ma z nim kontaktu. Itp itd.

    Jak to wygląda w branży pozycjonerskiej? Skąd bierze się wartościowe linki
    z anchor-textami? Czy pozycjonaerzy dzwonią po firmach i błagają o takie
    linki? Wydaje mi się, że tak nie jest...