    From: Kapsel <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: SEO - parę pytań
    Date: Thu, 21 Jun 2012 13:51:39 +0200

    Thu, 21 Jun 2012 13:08:24 +0200, Marek napisał(a):

    > W zasadzie moim celem było tylko sprawdzenie czy Google uwzględniają
    > backlinki prowadzące do konkretnego serwisu. Przypuszczam, że Google mogą
    > je uwzględniać ale niekoniecznie pokazywać je w wynikach wyszukiwania.

    W samej wyszukiwarce przeglądanie backlinków komendą "link" niczego
    ciekawego nie da. Samo Google mówi, że to mają być przykładowe linki, w
    żadnym razie wszystkie.

    To co z grubsza widzi Google zobaczysz w GWT, ale nie znaczy to, że każdy
    prezentowany tam linki bierze udział w określaniu wartości i tematyczności
    witryny.

    > Dość droga zabawka :-(

    Po zarejestrowaniu z darmowego konta możesz zrobić sporo rzeczy, dla
    pojedynczych domen wystarczy.
    Jak jesteś właścicielem witryny, to jest w ogóle opcja autoryzacji
    własności (podobnie jak w GWT) i wtedy możesz sobie stworzyć pełny raport
    linków dla swojej witryny za friko.

    > Pomogło :-) Trudno będzie zapanować nad tym. Czy jest gdzieś opis w jakiej
    > kolejności należy używać operatorów? Czytam sobie tu:
    >
    > http://www.google.pl/intl/pl/help/operators.html
    >
    > ale Google nie uznały w opisie, że należy wspomnieć tym, że kolejność jest
    > ważna...

    Przyznam, że zwykle nie stosuję parametrów innych niż site w Google,
    problem kolejności rozpracowałem teraz w locie testując ;)

    Być może jest to jakaś niedoróbka systemu, inne parametry zachowują się
    bodaj poprawnie, sam "site" w korelacji ze zwykłymi frazami też może
    występować w dowolnym miejscu i nie widzę sensu żeby akurat w tym przypadku
    był powód odmienności. Stawiam więc na błąd Góglarki, ale mogę się mylić :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net