  • 1. Data: 2010-08-30 18:22:25
    Temat: SEK800 -> SEK850 lub LGKU990
    Od: z <z...@g...pl>

    Czy coś mi da zamiana SEK800 na SEk850 lub LGKU990?
    Wiem że więcej pixeli w aparacie ale...
    Czy jakość zdjęć nie będzie gorsza?
    Czy zdjęcia będą lepsze "w ruchu"?
    Czy kręcone filmy będą w lepszej jakości?
    Czy jakość dźwięku nie będzie gorsza? (LG nie ma ręcznego korektora dźwięku)
    Czy będę mógł oglądać normalnie-płynnie filmy divx na LG (w 850 to na
    pewno nie)
    Nie chciałbym "zamieniać siekierki na kijek" i być 200 zł w plecy.

  • 2. Data: 2010-08-31 15:27:37
    Temat: Re: SEK800 -> SEK850 lub LGKU990
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-08-30 20:22, z pisze:
    > Czy coś mi da zamiana SEK800 na SEk850 lub LGKU990?
    > Wiem że więcej pixeli w aparacie ale...
    > Czy jakość zdjęć nie będzie gorsza?
    jak masz na mysli k800i to nie sa gorsze, ale lampa jest hujowa bo led,
    oczywiscie mam na mysli LG KU990i bo w tym bez i jest ponoc normalna
    lampa blyskowa

    > Czy zdjęcia będą lepsze "w ruchu"?

    jak bedziesz biegl obok tego czegos co jest w ruchu to beda fajne :)

    > Czy kręcone filmy będą w lepszej jakości?

    filmy i tu i tu sa hujowe choc na lg 990 mniej, na gt540 sa fajne.

    > Czy jakość dźwięku nie będzie gorsza? (LG nie ma ręcznego korektora
    > dźwięku)

    tego nie wiem

    > Czy będę mógł oglądać normalnie-płynnie filmy divx na LG (w 850 to na
    > pewno nie)

    to na pewno tak

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl