  • 11. Data: 2010-09-30 11:52:56
    Temat: Re: SE Elm - jakies opinie?
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > wymagania - głośny i dobrej jakości dźwięk w słuchawce,
    > znośna bateria, aparat chętnie z AF, budzik, terminarz, notatki,
    > dzięki za opinie,

    mam elma od ok miesiąca. Świetny telefon. Nie ma się do czego przyczepić.
    Bateria wprawdzie słabsza niż w noki e52, ale daje radę (trudno powiedzieć
    ile trzyma bo podczas poznawania sprzętu, intensywnie dziala, GPS, Wifi,
    bluetooth itd. GPS - świetnie działa, WIFI też, zdjęcia (AF) robi dobre.
    inteligentne podświetlanie ekranu w zależności od oświetlenia zewn. Dźwięk w
    słuchawce czysty, głośny. Zasięg/czułość wydaje się gorszy od mojego
    poprzedniego K770, ale może to tylko wrażenie. Niezła klawiatura- jak ktoś
    ma duże palce to przeszkadzałby mu małe klawisze ze słuchawkami. Polecam.

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    5491 (20100930) __________

    http://www.eset.com

  • 12. Data: 2010-10-02 20:05:57
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 30 Sep 2010 13:52:56 +0200, "JerzyR" <j...@d...pl> wrote:

> [...]
    >ma duże palce to przeszkadzałby mu małe klawisze ze słuchawkami. Polecam.

    a mozna na nim uruchomic voip SIP ???

    --
    ThinkXtra