  • Data: 2009-06-17 04:27:59
    Temat: Re: SE C905 - jak usunąć zbędne dema
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:h1910o$ta6$1@node1.news.atman.pl...
    Wiesiaczek pisze:
    > Witam,
    >
    > może ktoś wie, jak i ewentualnie czym usunąć zbędne dema gier z telefonu
    > SE C905?
    > Również chętnie pozbędę się zbędnych katalogów, tapetek etc.

    Dema to od razu, bez problemu usunęłam, tym bardziej, ze telefon chciał
    się łączyć z internetem.
    Podłącz telefon z komputerem kablem USB i próbuj.

    Już to robiłem, zarówno w tybie "telefon" jak i "pamięć masowa".
    Problem chyba w tym , że te pliki są jakoś pozabezpieczane i nie są widoczne
    w żaden sposób.

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: