  • 1. Data: 2003-03-17 18:58:37
    Temat: SDi - czy juz skonczyli??
    Od: "rutekp" <r...@m...com.pl>

    Witam

    Dzisiaj bylem w BOK'u TPSA i dowiedzialem sie ze w mojej wsi nie bedzie
    mozna zalozyc SDi, bo TPSA zrezygnowala juz z instalowania tych urzadzen.
    Nie ma u mnie polki dostepowej i oni juz jej instalowac nie beda. Zebralem
    odpowiednia ilosc chetnych, a oni mi cos takiego odpowiadaja.
    Dostaplem tez odpowiedz, ze jak teraz zloze odpowiednie wnioski to moze za
    pol roku zaloza mi Netostrade.
    Czy ludzi w TPSA calkiem pogielo? Przeciez ludzi niestac praktycznie na SDi
    a oni mi mowia o Neostradzie, ktora nie jest z drugiej strony az tak duzo
    drozsza, ale zawsze.

    Czy ktos sie orientuje co zrobic, czy zlozyc wnioski o SDi i miec nadzieje
    ze jednak zaloza?
    Moze jest tu ktos z TPSA i moze sie wypowiedziec na temat polek dostepowych
    SDI czy rzeczywiscie nie sa juz instalowane?

    Dzieki
    Pawel

  • 2. Data: 2003-03-18 06:56:38
    Temat: Re: SDi - czy juz skonczyli??
    Od: "Maciej Król" <k...@s...precz.wsisiz.edu.pl>

    "rutekp" <r...@m...com.pl> wrote in message
> [...]
    > Moze jest tu ktos z TPSA i moze sie wypowiedziec na temat polek
    dostepowych
    > SDI czy rzeczywiscie nie sa juz instalowane?

    Z tego co mi wiadomo to istnieje juz tylko jedna mozliwosc zalozenia SDI -
    kiedy na Twojej centrali jest juz polka na ktorej zaczynaja byc zwalniane
    porty w zwiazku z przechodzeniem dotychczasowych uzytkownikow na uslugi
    alternatywne Neo+ / DSL.
    Kiedy pojawia sie takowe wolne porty wtedy raczej nie bedzie przeszkod z
    instalacja SDI.

    Podobno nowe polki juz nie sa instalowane.

    Mozna jeszcze domniemywac ze z czasem w niektorych lokalizacjach (np. duze
    miasta) polki dostepowe dla SDI zostana calkowicie zwolnione i nie bedzie
    juz chetnych na ta usluge. Zapewne nie wyrzuca tego sprzetu na smietnik,wiec
    istnieje szansa ze zostanie on przeniesiony na inne lokalizacje z
    zapotrzebowaniem na wspomniana usluge, ale to tylko puste domniemania ....

    MK

  • 3. Data: 2003-03-18 09:16:39
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "rutekp" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bedzie
    > mozna zalozyc SDi, bo TPSA zrezygnowala juz z instalowania tych

    Zgadza sie, bo nie chca utrzymywac dwoch niekompatybilnych technologi,
    wiec chca wszystkich przeniesc na DSL

> [...]
    na SDi
    > a oni mi mowia o Neostradzie, ktora nie jest z drugiej strony az tak
    <cut>

    Niemartw sie, bedzie Ciebie stac, prawdopodobnie od 1 kwietnia wchodzi
    nowa oferta: dsl 128/128 za 80zl misiecznie i instalacja 300 zl, wiec
    mysle ze warto czekac, bo to sie bardziej oplaci od SDI.

    Pozdrawiam,
    Lepton

  • 4. Data: 2003-03-18 12:47:03
    Od: "PriSM" <p...@d...agh.edu.pl_NOSPAM>

    > Niemartw sie, bedzie Ciebie stac, prawdopodobnie od 1 kwietnia wchodzi
    > nowa oferta: dsl 128/128 za 80zl misiecznie i instalacja 300 zl, wiec
    > mysle ze warto czekac, bo to sie bardziej oplaci od SDI.

    skad takie informacje? mozna jakis link?
    --
    pozdrawiam,
    PriSM

  • 5. Data: 2003-03-18 13:49:13
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Lepton" <l...@p...neostrada.pl> wrote in news:b56mmi$eed$1
    @atlantis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Niemartw sie, bedzie Ciebie stac, prawdopodobnie od 1 kwietnia wchodzi
    > nowa oferta: dsl 128/128 za 80zl misiecznie i instalacja 300 zl, wiec
    > mysle ze warto czekac, bo to sie bardziej oplaci od SDI.

    Swoja droga - ciekawe ile bedzie kosztowac (i czy mozliwa bedzie w okresie trwania
    umowy) migracja z Neostrady oraz czy beda to realizowac na tym samym sprzecie...
    (ADSLowym przeciez !). Milo jest miec pol megabita, ale obawiam sie, ze wiekszosc
    posiadaczy Neostrady (w tym ja) nie potrzebuje az tyle i z checia by sie zamienilo
    :-)
    Obawiam sie, ze trzeba bedzie poczekac do konca umowy i dopiero wtedy zaplacic pelna
    kwote za instalacje (lub wynegocjowac bezplatna). No ale zobaczymy.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 6. Data: 2003-03-18 13:49:20
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "PriSM" <p...@d...agh.edu.pl_NOSPAM> wrote in news:b56p5m$iv3$1
    @galaxy.uci.agh.edu.pl:

    /ciach.../

    > skad takie informacje? mozna jakis link?

    Za wczesnie na liinki, wydaje mi sie jednak, ze ta informacja jest bardzo wiarygodna
    (tak
    samo jak pogloski w maju 2001, ze pojawi sie nowa usluga - Neostrada Plus).

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 7. Data: 2003-03-18 13:49:26
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "PriSM" <p...@d...agh.edu.pl_NOSPAM> napisał w wiadomości

    > skad takie informacje? mozna jakis link?

    Na WWW chyba jeszcze nie ma o tym informacji, ja sie dowiedziałem od
    osoby pracującej w TPSA ktora bardzo dobrze zna dyrektora d/s wdrażania
    nowych technologii czy jakoś tak, ale czy ta informacja jest na 100%
    pewna to nie gwarantuje, dlatego powiedziałem ze prawdopodobnie,
    pozostaje nam czekac... w przyszłości sie wszystko wyjaśni.

    Pozdrawiam,
    Lepton

  • 8. Data: 2003-03-18 17:49:21
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    PriSM napisał:

    : > Niemartw sie, bedzie Ciebie stac, prawdopodobnie od 1 kwietnia wchodzi
    : > nowa oferta: dsl 128/128 za 80zl misiecznie i instalacja 300 zl, wiec
    : > mysle ze warto czekac, bo to sie bardziej oplaci od SDI.
    :
    : skad takie informacje? mozna jakis link?

    Plotki. Owszem, TPSA robi "wywiad środowiskowy" i podobno zainteresowanie
    jest spore, ale z tego co słyszałem (ale oczywiście mogę się mylić) nie
    ma jeszcze ani cennika, ani daty od kiedy usługa będzie dostępna.

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... 'Cause I just can't believe the way you kiss

  • 9. Data: 2003-03-18 17:49:32
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Lepton wrote:
    > Niemartw sie, bedzie Ciebie stac, prawdopodobnie od 1 kwietnia wchodzi
    > nowa oferta: dsl 128/128 za 80zl misiecznie i instalacja 300 zl, wiec
    > mysle ze warto czekac, bo to sie bardziej oplaci od SDI.

    Mocno to watliwe, bo ledwo co wprowadzili (grudzien 2002?) ryczalt 45h+6h w
    promocji za 80 zl netto, tj. 85 brutto.
    Kto niby bedzie siedzial na tym ryczalcie 45 gdy moze miec DSL w tej samej
    cenie ?

    --
    ./ premax

  • 10. Data: 2003-03-18 21:13:48
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Tue, 18 Mar 2003, Daniel Podlejski wrote:

> [...]
    > jest spore, ale z tego co słyszałem (ale oczywiście mogę się mylić) nie
    > ma jeszcze ani cennika, ani daty od kiedy usługa będzie dostępna.

    hint: może właśnie dlatego Lepton pisał o 1 kwietnia? :P

    --
    { Paweł Małachowski; PM110-RIPE; pawmal#freebsd,lublin,pl }