  • Data: 2011-10-27 19:51:05
    Temat: Re: SDRAM - połączenie
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Viki" <V...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j8c980$r41$1@inews.gazeta.pl...

    > Rozumiem że EN to to samo co CS.

    Tak, wybacz z pamięci pisałem.

    > Jeśli tak to ten sposób obsługi już wcześniej wydumałem:) ale zawsze lubię
    > zweryfikować swoje filozofie z fachowcami bo nigdy nie wiadomo czy nie ma
    > innego prostszego sposobu:)

    To jest chyba najprostszy sposób, gdyż większość linii jest podłączona
    równolegle. Poza tym polecam jakąś książkę do przedmiotu "podstawy układów
    cyfrowych" dla studiów elektronicznych, albo informatycznych. Zapobiegnie to
    wielu sytuacjom, w których odkrywa się koło od nowa.
    Polecam np. "Podstawy elektroniki cyfrowej" Józefa Kalisza, z uwagi na niską
    cenę, częste uaktualnienia i przekrój począwszy od bramek logicznych aż do
    VHDL-a.