    From: "Tommy" <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: SDI - TPSA - rewelacja!
    Date: Sat, 2 Feb 2002 14:05:34 +0000 (UTC)

    "Marek Hall" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a3evbt$8ek$1@news.onet.pl...

    > Nawet gdy będziecie pisać po 200 postów dziennie na tą grupę, że pingi
    Wam
    > gdzieś
    [...]

    Az chcialoby sie znowu zadac pytanie "To po co jest ta grupa", ale przy
    okazji dyskusji o moderowaniu bylo to juz "walkowane".
    Wydaje mi sie, ze posty wysylane na te grupe podlegaja jakims dodatkowym
    kryteriom, by mogly zostac uznane za "ontopic". Ja natomiast od dluzszego
    czasu wcale nie widzialem tu postu, ktory dotyczy "problemow _polskiego_
    internetu". Do kazdego moglbym wymyslec, ze akurat mnie nie dotyczy, zatem
    tez nie jest problemem _polskiego_ internetu jako calosci i jest offtopic.
    Ilu osob musi dotyczyc problem lub zjawiska jakiej skali, by mogl byc bez
    obaw tu omawiany ? Mysle ze to bardzo subiektywne. Poza tym prosze podac
    wiekszego providera od TP. Jasne, ze to nie jedyny, ale to chyba nie
    szczegol ze reszta ma ulamek tego o oni. Zreszta dla dobra tej grupy niech
    ludzie lepiej zaczna wysylac jak najwiecej trace'ow, bo z tym moderowaniem
    za chwile zdechnie do konca ;). Choc oczywiscie zdaje sobie sprawe ze wiele
    osob cieszy taki stan rzeczy - nie trzeba wiele czytac, szukac postow.
    Zastanawiam sie dlaczego istnieja takie grupy jak np. pl.comp.pecet - tyle
    postow, tyle czytania - moze przydalaby sie moderacja ? ;)

    tom