  • Data: 2002-05-13 13:59:22
    Temat: Re: SDI - Legionowo
    Od: radi <r...@N...klosz.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl> wrote in
    news:3CDBE4A9.707A9B52@venus.ci.uw.edu.pl:

    > Namow jakas firme providerska, by upozorowala zainteresowanie
    > Twoim osiedlem. Do mnie zjawila sie taka firma z ulotkami etc. i
    > natychmiast dostalem telefon od TPSA, czy nadal chce to SDI (czekalem
    > 2 lata).

    hmm, sadzisz/sadzicie, ze ktos bedzie chetnie ryzykowal w ten sposob
    zyskanie miana niesolidnego oferenta, obiecujacego w ten sposob gruszki
    na wierzbie?
    no,chyba ze go namowicie zeby od razu realizowal oferte ;)

    --

    elmer radi radisson. irc: #radiostacja ; #polishscene ; icq: 3190852
    * RP7442-RIPE * e-mail: radi<at>klosz.art.pl ; radi<at>radiostacja.pl