  • 11. Data: 2003-12-25 16:00:10
    Temat: Re: SDI
    Od: " " <a...@g...pl>

    takie buraki to problem polskiego usenetu!

  • 12. Data: 2003-12-25 16:39:47
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    > takie buraki to problem polskiego usenetu!

    Przeciez wystarczy go zwyczajnie olac...
    Dopoki bedzie sie takich karmic dopoty bedzie jak jest ;P

    januszek

  • 13. Data: 2003-12-26 12:36:26
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    [Adresy w nagłówkach to mielona pułapka. Jeśli chcesz odpisać,]
    [odpisz via nntp, na cGlwZW4=(at)beast.tu.kielce.pl lub wcale.]

    In the darkest hour on 25 Dec 2003 17:39:47 +0100,
    januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl> screamed:

    > Przeciez wystarczy go zwyczajnie olac...
    > Dopoki bedzie sie takich karmic dopoty bedzie jak jest ;P

    Wszystko ładnie, pięknie, tylko dlaczego akurat odpisujesz to trollowi?

    Artyr

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE

  • 14. Data: 2003-12-26 13:21:38
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Wszystko ładnie, pięknie, tylko dlaczego akurat odpisujesz to trollowi?

    To nie jest trol(*) To początkujący user, który nie zdaje sobie sprawy
    z własnej nieumiejętności korzystania z narzędzia, które właśnie
    odkrył. Po prostu lamerstwo czy też efekt "głupawki początkujacego".
    Linczowanie go za to nie ma sensu. A jak się go zignoruje to
    w zależności od tego czy jest mądry czy głupi albo się nauczy
    albo sobie pójdzie ;)

    I nie piszę tego do Niego - tylko do całej reszty czytających ten
    wątek. Zauważ, że gdybym miał ochotę napisać do Niego to zrobiłbym
    to na priva (tak, tak - potrafię) :P

    januszek

    (*) Przy czym prawdziwych Troli jest może ze trzech ;) Natomiast
    trolowych wątków (np: takich jak ten) jest wszędzie pełno... :P
    Ostatnio bardziej dokuczliwi od troli stają się Nieustraszeni
    Pogromcy Troli Świętej Inkwizycji Usenetowej... :P

  • 15. Data: 2003-12-26 14:47:57
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    [Adresy w nagłówkach to mielona pułapka. Jeśli chcesz odpisać,]
    [odpisz via nntp, na cGlwZW4=(at)beast.tu.kielce.pl lub wcale.]

    In the darkest hour on 26 Dec 2003 14:21:38 +0100,
> [...]
    > I nie piszę tego do Niego - tylko do całej reszty czytających ten
    > wątek. Zauważ, że gdybym miał ochotę napisać do Niego to zrobiłbym

    Ale podpiąłeś się pod jego MID.

> [...]
    > Ostatnio bardziej dokuczliwi od troli stają się Nieustraszeni
    > Pogromcy Troli Świętej Inkwizycji Usenetowej... :P

    Na szczęśćie szybciej "rosną" pojemności dysków niż rozmiar kfa. (-:

    Artur

  • 16. Data: 2003-12-30 19:43:39
    Od: "owz" <o...@s...net>

    --- ! daNuta ! --- [d...@k...pl] popełnił[a] był[a] wiadomość:

    Masz chyba jakiś problem z czytnikiem newsów, bo widać tylko topic nie widać
    treści. Jest za to załącznik!!.
    owz@[antyspam]sciaga.pl

  • 17. Data: 2003-12-30 19:48:52
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "owz" <o...@s...net> napisał(a):

    > Masz chyba jakiś problem z czytnikiem newsów, bo widać tylko topic nie widać
    > treści. Jest za to załącznik!!.

    Raczej Ty masz ;>

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 18. Data: 2003-12-30 21:48:50
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 6 januszek wrote:

    > To nie jest trol(*)

    Fakt.

    > To początkujący user, który nie zdaje sobie sprawy
    > z własnej nieumiejętności korzystania z narzędzia, które właśnie
    > odkrył

    ...ale pyszczy i wydziera się od startu na pozostałych, jakby wcale nie
    był początkujący.

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.4.0, OE-QuoteFix,

  • 19. Data: 2003-12-30 21:51:43
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 5 owz wrote:

    > Masz chyba jakiś problem z czytnikiem newsów

    IMO żadnego.

    > bo widać tylko topic nie widać treści. Jest za to załącznik!!.

    A kto Cię tak bardzo okłamuje? Może to jednak Twój czytnik?