  • 1. Data: 2009-07-16 00:31:29
    Temat: SDD SATA zamiast DVD?
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    Jak takie coś
    http://tinyurl.com/nr3by8
    będzie działać i z jaką prędkością maksymalną? (gdy tam włożymy super-
    szybki SSD SATA)
    Nie wiem jak w laptopach i do czego są przyłączone CD/DVD...

    Czy przez DMA chociaż?

  • 2. Data: 2009-07-16 00:44:56
    Temat: Re: SDD SATA zamiast DVD?
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Alojzy Zakalec pisze:
> [...]
    > szybki SSD SATA)
    > Nie wiem jak w laptopach i do czego są przyłączone CD/DVD...
    Tam jest normalne sata, (oryginalny napęd dvd laptopowy jest ata, ale w
    ultrabay jest wyprowadzone jedno i drugie, tzn sata i ata), więc będzie
    chodzić "normalnie".

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2009-07-16 05:07:42
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    BartekK wrote:
    > Tam jest normalne sata, (oryginalny napęd dvd laptopowy jest ata, ale w
    > ultrabay jest wyprowadzone jedno i drugie, tzn sata i ata), więc będzie
    > chodzić "normalnie".

    SATA w IBM T4x?
    Tam chyba jednak siedzi jakas elektronika.

    k,

  • 4. Data: 2009-07-16 13:49:39
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jul 16, 7:07 am, "KILu" <b...@w...pl> wrote:

    > SATA w IBM T4x?
    > Tam chyba jednak siedzi jakas elektronika.

    to niech siedzi, byłoby miło żeby od razu siedziała tam przejściówka
    SATA->IDE? Tylko jak to sprawdzić przed zakupem?

  • 5. Data: 2009-07-16 15:25:18
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > SATA w IBM T4x?
    > Tam chyba jednak siedzi jakas elektronika.

    >to niech siedzi, byłoby miło żeby od razu siedziała tam przejściówka
    >SATA->IDE? Tylko jak to sprawdzić przed zakupem?

    zapytać tych, którzy sprzedają takie rzeczy na allegro, oprocz tych
    oryginalnych IBM/lenowo mozna kupić tańsze od innych producentów, może ci
    ktoś odpowie czy tam jest elektronika czy nie, są zarówno ata jak i sata

  • 6. Data: 2009-07-16 21:35:07
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jul 16, 5:25 pm, "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> wrote:
    > zapytać tych, którzy sprzedają takie rzeczy na allegro, oprocz tych
    > oryginalnych IBM/lenowo mozna kupić tańsze od innych producentów, może ci
    > ktoś odpowie czy tam jest elektronika czy nie, są zarówno ata jak i sata

    mam pytanie jeszcze, czy to musi tak stricte pasować do danego modelu
    i producenta laptopa? czy jest jakaś kompatybilność pozioma...?