  • 21. Data: 2011-12-22 16:46:38
    Temat: Re: [SC900] moduł zapłonu
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Pomogła chyba zamiana cewek ;) przepięcie kabli zasilających + do świec.
    > Zamień na próbę i zobacz :D

    fakt, sory przegapiłem, że miałeś to samo,
    teraz muszę poczekać aż się znów popsuje,
    czyli do niedzieli ;o)

  • 22. Data: 2011-12-22 16:49:22
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    ja myślałem, żeby zdjąć fajkę i jeździć tak na niedociśniętej...

  • 23. Data: 2011-12-22 16:51:14
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    jeszcze coś mi się przypomniało, kiedy pierwszy raz przestał palić na jeden
    cylinder, przy zdejmowaniu fajek ze świec, okazało się, że jedna świeca
    rozpadła się na pył (ta ceramiczna część) i fajka siedziała tylko na tym
    niezbitym kawałku - może uwalił się przez to komputer (zapłon)?

  • 24. Data: 2011-12-22 17:49:42
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    > ja myślałem, żeby zdjąć fajkę i jeździć tak na niedociśniętej...

    Jak zacznie nieprzepalać - maska w górę, pociągnij za fajkę i na chwilę
    w górę. Jak przepali to już więcej nie będzie tego robił.
    Jak dobrze pamiętam to mój nie przepalał na 1szym cylindrze.

    W sumie możesz na cewce zamienić miejscami 1 z 4tym i zobaczyć co będzie
    :) - to podobny system jak w 126p z podwójną cewką, ale tu są dwie
    podwójne ;)

    Pozdrawiam !

  • 25. Data: 2011-12-22 17:50:35
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

> [...]
    > świeca rozpadła się na pył (ta ceramiczna część) i fajka siedziała tylko
    > na tym niezbitym kawałku - może uwalił się przez to komputer (zapłon)?

    Jak ?? wtedy by nie palił na 2 cylindrach.

    Pozdrawiam !

  • 26. Data: 2011-12-22 18:09:26
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Jak ?? wtedy by nie palił na 2 cylindrach.

    no właśnie, gdzieś czytałem, że te modele mają tak, że impulsy pojawiają się
    naraz w dwóch cylindrach, tylko w jednym w fazie pracy w w drugim w fazie
    wydechu, prawda to? bo to by na szczęście wykluczało komputer...

    ale ciekawe jest to, że w złączu zasilającym cewkę są dwie żyły, czemu?

  • 27. Data: 2011-12-22 18:10:56
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    a jeszcze coś, może Ktoś ma pomysł, czemu mój sejo pali 20l/100 km? a jak ma
    gest to więcej...

  • 28. Data: 2011-12-25 00:30:49
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 22 Dec 2011 15:51:57 +0100, "identifikator: 20110701"
    <N...@g...pl> wrote:

    >pytanie, jak wymienia się komputer?
    >wystarczy wypiąć stary i podpiąć nowy?
    >czy trzeba się jeszcze nad tą wymianą pomodlić?

    W tym "komputerze" jest też immobiliser. Więc nie jest to takie
    proste, trzeba jeszcze zgrać klucze z immo.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2011-12-25 02:18:53
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jcv82v$slp$1@node2.news.atman.pl...
    > no to pojeździłem dziś po mechanikach, ogólnie nie palą się do roboty,
    > jeden mówi, że uwalona uszczelka pod głowicą i przedmuchuje na inny
    > cylinder...
    >
    > ale ciekawa sprawa, pojechałem do takiego który mnie raczej nie dyma... i
    > zaczął zdejmować fajki sprawdzając która świeca nie pali... i ciekawostka,
    > jak zdjął fakję z drugiej świecy i trzymał ją tak w odległości od świecy,
    > ale żeby iskra przeskakiwała to coś załapało i zaczął chodzić na 4 gary...
    > później jak włożył fajkę to silnik już zaczął pracować normalnie...
    >
    > co do ch...?

    Wymień fajkę, bo chyba ona przerywa.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 30. Data: 2011-12-25 15:04:23
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    dupa, po wyjęciu fajki zaczął chodzić jeden dzień,
    następnego poranka znów na trzy chodzi...