  • 11. Data: 2009-05-10 17:40:14
    Temat: Re: SBK - o ja pierd...
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Sqeeb pisze:

    > A Ty wiesz Arni, że nic bardziej nie boli jak bycie ignorowanym?

    no masz racje tylko ja cały czas chciałbym sie dowiedziec co kieruje
    takimi kretynami. Zeby ulepszyc metody zwalczania rzecz jasna:)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2009-05-10 17:48:35
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sun, 10 May 2009 19:40:14 +0200
    Arni <a...@N...spam> wrote:

    > no masz racje tylko ja cały czas chciałbym sie dowiedziec co kieruje
    > takimi kretynami. Zeby ulepszyc metody zwalczania rzecz jasna:)

    A ja mam cichą nadzieję, że jak się nie odpisuje na takie durne posty to
    gość albo pójdzie kadzić gdzie indziej albo zmieni się in plus.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 13. Data: 2009-05-10 17:50:39
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sun, 10 May 2009 17:39:23 +0000 (UTC)
    Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> wrote:

    > Ktoś wysłał jedną kopię scenariusza do niewłaściwych
    > organizatorów ;>

    I cały misterny plan w p...ierwszym winklu poległ.
    Ktoś w tym miesiacu premii nie dostanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 14. Data: 2009-05-10 18:13:38
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=sockqCCiXsQ

    Tu jest chyba, z tego co widac to chyba ten lecacy z tylu poscinal tych z
    przodu. Tak jak powtorka wypadku z MotoGp jak Gibernau sie wyglebil.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik GSX6F

  • 15. Data: 2009-05-10 18:17:17
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sun, 10 May 2009 20:13:38 +0200
    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=sockqCCiXsQ
    >
    > Tu jest chyba, z tego co widac to chyba ten lecacy z tylu poscinal tych z
    > przodu. Tak jak powtorka wypadku z MotoGp jak Gibernau sie wyglebil.

    Ten z samego tylu co poszedl na zielone zdążył wyhamować dupą przed winklem,
    ale gdzieś w połowie stawki inny też poszedł na zielone i zgarnął tego
    z przodu. Ciasno coś było.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 16. Data: 2009-05-10 20:53:47
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Arni pisze:
    ...>8
    > płyn stąd trollu.

    Arni, odpowiadasz w CB durniom "pysia pysia..." ?!
    To ten sam przeciez gatunek!

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 17. Data: 2009-05-11 06:59:54
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Sir Piernik pisze:

    > Arni, odpowiadasz w CB durniom "pysia pysia..." ?!

    a tego nie znałem :))

  • 18. Data: 2009-05-11 08:08:59
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Sqeeb pisze:

    > Ten z samego tylu co poszedl na zielone zdążył wyhamować dupą przed winklem,
    > ale gdzieś w połowie stawki inny też poszedł na zielone i zgarnął tego
    > z przodu. Ciasno coś było.

    Z tą szykaną to mieli cały czas problem: ścinanie z niewyrobienia się,
    potem kary za nieoddanie miejsca z wykluczeniem (czarna flaga) włącznie...

    A Spies miał niezłego pecha i dosyć ładnie dyplomatycznie nie komentował
    braku paliwa w pierwszym wyścigu... ;-) A i "odgryzł" się najlepiej jak
    mógł - wygrywając drugi...

    p.s. Haga w drugim niezłego koziołka fiknął, aż mu moto wyleciało przez
    barierki "do lasu"... ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 19. Data: 2009-05-11 11:09:12
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości

    > a tego nie znałem :))

    abo pysia to lokalny wrocławski głupek. Kazde miasto ma swojego cb-gupka;)

    b.

  • 20. Data: 2009-05-11 11:38:50
    Temat: OT . Re: SBK - o ja pierd...
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Budyń pisze:
    > Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości

    > abo pysia to lokalny wrocławski głupek. Kazde miasto ma swojego cb-gupka;)

    Nienie. Pysie slychac zarowno w Poznaniu, Warszawie jak i Wroclawiu.
    Mialem niezla zagwozdke pare lat temu jak zaczynalem jezdzic z CB o co
    chodzi :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl