  • 1. Data: 2010-03-26 19:55:16
    Temat: SAMSUNG LE32B530 a Telewizja na Karte.
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Korzysta ktoś może z Telewizji na Karte z wbudowanego w tv tunera np. w
    Samsungu LE32B530 . Jeśli tak to w jaki sposób mozna do niego podłączyć
    karte SIM ?

  • 2. Data: 2010-03-26 19:58:29
    Temat: Re: SAMSUNG LE32B530 a Telewizja na Karte.
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Korzysta ktoś może z Telewizji na Karte z wbudowanego w tv tunera np. w
    > Samsungu LE32B530 . Jeśli tak to w jaki sposób mozna do niego podłączyć
    > karte SIM ?

    A odróżniasz telewizję naziemną od stalitranej?

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 3. Data: 2010-03-26 19:59:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > Korzysta ktoś może z Telewizji na Karte z wbudowanego w tv tunera np. w
    > Samsungu LE32B530 . Jeśli tak to w jaki sposób mozna do niego podłączyć

    A nie pytasz skąd ten tv ma wziąć sygnał z satelity?

  • 4. Data: 2010-03-26 20:01:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wiewior" <j...@f...j.yc> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A odróżniasz telewizję naziemną od stalitranej?

    Ja nie bardzo, bo nie znam tej ostatniej, może to jakaś odmiana tej
    pierwszej.... ;-)

  • 5. Data: 2010-03-26 20:04:43
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A nie pytasz skąd ten tv ma wziąć sygnał z satelity?

    A skąd zazwyczaj sie bierze :)

  • 6. Data: 2010-03-26 21:16:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A skąd zazwyczaj sie bierze :)

    Z tunera satelitarnego.
    A Ty skąd chcesz go wziąć?

  • 7. Data: 2010-03-26 22:03:25
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-03-26 22:16, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Z tunera satelitarnego.
    > A Ty skąd chcesz go wziąć?

    No jak to, z satelity, przecież latają po naszym niebie i nadają ...