  • 1. Data: 2023-09-18 22:42:27
    Temat: S1, S2, S3...
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Te wykresy z trybami pracy.

    https://pivexin-tech.com/pl/aktualnosci/typy-pracy-s
    ilnikow-elektrycznych.html

    Pierwszy od góry to jasne moc.
    Ostatni fi(?), to temperatura.
    A ten środkowy Pv?

    Robert

  • 2. Data: 2023-09-21 04:08:22
    Temat: Re: S1, S2, S3...
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > https://pivexin-tech.com/pl/aktualnosci/typy-pracy-s
    ilnikow-elektrycznych.html

    > Pierwszy od góry to jasne moc.
    > Ostatni fi(?), to temperatura.
    > A ten środkowy Pv?

    Nie wiedziałem, ale mnie zaciekawiło i poszukałem. Moc strat.

    https://www.cmesrl.com/en/duties-motors/

    http://www.dancomachine.com.cn/support/tech_1.html

    Zaskakująco ciężko było to znaleźć, wszędzie tylko panele PV...

    --
    Przychodzi facet do baru i mówi do barmanki:
    - Proszę whisky z colą

  • 3. Data: 2023-09-21 08:23:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Nie wiedziałem, ale mnie zaciekawiło i poszukałem. Moc strat.

    Dzięki, teraz to takie oczywiste.

    Robert

  • 4. Data: 2023-09-21 08:52:03
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Dzięki, teraz to takie oczywiste.

    Ale ona jest skopana, dla środkowego i lewego jest jakiś poziom mocy
    niezerowy a dla prawego nie ma, a wg opisu cykle S2 i S3 się niewiele
    między sobą różnią jeśli chodzi o straty, co widać na wykresie mocy 1
    przebieg i temp 3, a środkowy i lewy istotnie różnią się mocą strat.

    --
    Janusz

  • 5. Data: 2023-09-21 09:05:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 21.09.2023 o 08:52, Janusz pisze:

> [...]
    > między sobą różnią jeśli chodzi o straty, co widać na wykresie mocy 1
    > przebieg i temp 3, a środkowy i lewy istotnie różnią się mocą strat.

    Według mnie jest ok.

    Pv to moc elektryczna pobierana z sieci, a P to moc mechaniczna
    odbierana z wału silnika.

    S1 i S2 są załączane elektrycznie w przedziałach czasu, S3 cały czas
    jest załączony, tylko obciążenie ma cykliczne.

    Robert