  • 11. Data: 2011-07-05 07:50:16
    Temat: Re: [S] Yamaha V-max (Vmax V max) 2001
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Grzybol pisze:

    > Wow, jestem pod wrażeniem!

    ja tez. Widac na GS500 ulega zaburzeniu continuum czasowe. Ciekawe jak
    jest na innych modelach?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2011-07-05 07:53:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-05, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

> [...]
    > kimś na konkretną godzinę i jadąc - pojęcia nie masz, czy jesteś "w czasie".

    Potwierdzam. W XXI wieku gdzie wyprodukowanie zegarka to jakies grosze,
    juz nie mowiac o cenach nowych motocykli, ich nie dodawanie seryjnie do
    motocykla to jakies nieporozumienie jest.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2011-07-05 07:55:09
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-05 09:50, Arni pisze:

    > ja tez. Widac na GS500 ulega zaburzeniu continuum czasowe. Ciekawe jak
    > jest na innych modelach?

    na afryce jest jeszcze gorzej. Wsiadam i czas sie kurczy, a odleglosci
    rosna. W efekcie droga ktora pieszkom ma 5km potrafi sie rozciagnac do
    150...

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 14. Data: 2011-07-05 07:58:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-05, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > na afryce jest jeszcze gorzej. Wsiadam i czas sie kurczy, a odleglosci
    > rosna. W efekcie droga ktora pieszkom ma 5km potrafi sie rozciagnac do
    > 150...

    Sprobuj na Kawasaki. Jak wyjezdzam do sklepu po bulki to orientuje sie
    20 kilometrow dalej na Trasie Siekierkowskiej ze minalem sklep.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2011-07-05 08:02:15
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-05 09:58, AZ pisze:

    > Sprobuj na Kawasaki. Jak wyjezdzam do sklepu po bulki to orientuje sie
    > 20 kilometrow dalej na Trasie Siekierkowskiej ze minalem sklep.

    Probowalem, wyjezdzam po bulki i 2km zajmuje 4h bo musze udzielac
    wywiadow, pozowac do zdjec oraz odpowiadac na pytania 'co to za
    zabytek'. Mam nadzieje ze niedlugo kawasaki sie sprzeda i problem
    przestanie istniec ;)

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 16. Data: 2011-07-05 08:10:59
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    AZ <a...@g...com> napisala rzekomo

    > Sprobuj na Kawasaki. Jak wyjezdzam do sklepu po bulki to orientuje sie
    > 20 kilometrow dalej na Trasie Siekierkowskiej ze minalem sklep.

    To hamulce tez slabe? (:

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 17. Data: 2011-07-05 08:29:46
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > ja tez. Widac na GS500 ulega zaburzeniu continuum czasowe. Ciekawe jak
    > jest na innych modelach?

    Akcesoryjny zegarek zamontowałem i szybki był,godzinę kręcił w 50 minut:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 18. Data: 2011-07-05 08:51:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-05, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > To hamulce tez slabe? (:

    Hamulce mocne mimo tarcz 3,5mm ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2011-07-05 08:54:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-05, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Akcesoryjny zegarek zamontowałem i szybki był,godzinę kręcił w 50 minut:-)

    Bo to byl zegarek do rzedowek. Na BMW sily zyroskopowe powoduja szybsze
    krecenie wskazowek.

    PS. Zamontuj go bokiem.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2011-07-05 12:46:53
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-05 10:54, AZ pisze:

    > Bo to byl zegarek do rzedowek. Na BMW sily zyroskopowe powoduja szybsze
    > krecenie wskazowek.
    >
    > PS. Zamontuj go bokiem.
    Zonk,mam fabryczny,tamten był w Monsterze,tam nawet obrotomierza nie
    było(do 2000r)

    --
    Tomek
    BMW R1100S