  • Data: 2009-09-25 18:56:13
    Temat: Re: S-12J podwójny schemat wybierania
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (K..wa, te cholerne google z ich pie... Q-P)
    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 23 Wrz, 09:55, "Sempiterna" pisze...
    > To ja nie wiem, że nie można tego na S(yf)-12 wykreować i proszę o:
    > Numer wiązki
    > numerację jaka jest na tę wiązkę kierowana
    > to ja dodam
    > numerację bez zera, która jest na tę wiązkję kierowana. Zero i tak
    > jest
    > wytracane, więc na wyjściu będzie to samo.
    > Dało się? Dało!

    Fajnie to wyglada, ale kreowanie routingu na centrali ma jednak trochę
    inną filozofię.

    ** Przecież routing już jest, dorzucasz tylko numerki do paczuszki...

    --
    "E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
    (C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;