eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaS-12J podwójny schemat wybieraniaRe: S-12J podwójny schemat wybierania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.vectranet.pl!not-for-mail
    From: nadir <n...@h...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: S-12J podwójny schemat wybierania
    Date: Thu, 24 Sep 2009 22:31:26 +0200
    Organization: VectraNET - http://www.vectranet.pl
    Lines: 12
    Message-ID: <h9gi9b$77u$1@news.vectranet.pl>
    References: <h9a80n$27o$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h9bc00$pvf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h9cd0o$6g0$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4ab9ca47$1@news.home.net.pl>
    <h9cidb$aah$1@news.onet.pl> <h9cv97$k45$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h9cu9s$lpi$1@news.vectranet.pl> <h9de8q$n9s$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160178091.slubice.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.vectranet.pl 1253821547 7422 95.160.178.91 (24 Sep 2009 19:45:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Sep 2009 19:45:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.8.1.22) Gecko/20090605
    SeaMonkey/1.1.17
    In-Reply-To: <h9de8q$n9s$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 090920-0, 2009-09-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:229086
    [ ukryj nagłówki ]

    > - defaultowo aktywna możliwość przekierowań na WSZYTSKICH liniach nowo
    > instalowanej centrali (do użycia w budkach).

    Z tym default-em to nie tak do końca, i owszem 5ESS może mieć globalnie
    pouruchamiane niektóre usługi, ale jest kilka sposobów, żeby to ominąć i
    konkretne lub nawet wszystkie mogły nie być dostępne dla pewnych grup
    abonentów/numerów.
    Można też wyłączyć usługi globalne, ale wtedy trzeba w bazie każdemu
    numerowi oddzielnie je nadać, więc wygodniej jest ustawić usługi
    globalne a dyskryminować automaty w inny sposób bo tych jest zawsze mniej.
    Jakby nie patrzeć, to nie wina producenta centrali a obsługi tejże, bo
    przegapiła takie rzeczy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: