  • 41. Data: 2009-05-11 10:34:59
    Temat: Re: Rząd chce ujarzmić quady.
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > ale nicmisięniechce.

    duzy Mroz w Warszawie, czy co?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki
    Krakuf

  • 42. Data: 2009-05-11 10:46:50
    Temat: Re: Rząd chce ujarzmić quady. [OT]
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    -->

    > myslac tymi kategoriami po co bylo wprowadzac ograniczenia predkosci,
    > zakaz jazdy po alko, przeciez i tak kazdy bedzie zapierniczal najebany,

    własnie tymi kategoriami myslą ci co łamia prawo na quadach, wiec te nowe
    przpisy na nic sie zdadza w tm wymiarze. Dalej nie mam odpowiedzi co maja
    dac te przepisy, pomijak kweste z kasa dla budzetu, lobby róznych firm itp.
    W kwesti poprawy bezpieczeństwa i wyeleminowania idiotów te przepisy nic nie
    dadzą, a przecirz niby po to są wprowadzane.Jak zwykle spoleczenstwo jest
    robione w ch.ja.

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross

  • 43. Data: 2009-05-11 11:08:38
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > duzy Mroz w Warszawie, czy co?

    nie wiem. w Topolinie grzeje to jebane duże żółte.

    --
    gildor
    9'99

  • 44. Data: 2009-05-11 11:11:52
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > duzy Mroz w Warszawie, czy co?

    myślisz, że do tarł z Lęborka? dobrze, że ja w Topolinie.

    --
    gildor
    9'99

  • 45. Data: 2009-05-11 11:12:49
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):

    > dobrze, że ja w Topolinie.

    To taki fiat? Nie psuje sie?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 46. Data: 2009-05-11 11:15:18
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > To taki fiat? Nie psuje sie?

    nie kawasaki. rama pynka, ale da się napawać.

    --
    gildor
    9'99

  • 47. Data: 2009-05-11 11:35:00
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > ale da się napawać.

    wzrok?

    ej, bo odbiegamy od topika

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 48. Data: 2009-05-11 11:40:01
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > wzrok?

    duszę

    > ej, bo odbiegamy od topika

    ok, to biegnijmy nazat.

    --
    gildor
    9'99

  • 49. Data: 2009-05-11 12:27:47
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > W kwesti poprawy bezpieczeństwa i wyeleminowania idiotów te przepisy nic
    > nie dadzą, a przecirz niby po to są wprowadzane.Jak zwykle spoleczenstwo

    sam w tej odpowiedzi potwierdzasz to co napisalem, nie ma sensu wprowadzac
    przepisow bo i tak ich nie beda przestrzegac, ale nie pod tym katem buduje
    sie podstawy prawne