  • 21. Data: 2009-05-10 20:48:57
    Temat: Re: Rząd chce ujarzmić quady.
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Easy" < napisał w wiadomości

    > nie chce mi sie szukac. Ale kiedys pani w ubezpieczalni przytoczyla
    > stosowny przepis ( a ponewaz to moja kolezanka, to jej wierze) ze auto
    > pozostajace nawet na prywatnej posesji musi miec OC. Nie musi przegladu.
    > Uargumentowała to w sumie rozsadnie - " a jak wejdzie dziecko na teren i
    > mu sie auto zsunie na nogi".

    Gdy dojdzie do takiego wypadku ubezpieczyciel pewnie się wykpi, ponieważ
    auto nie miało przeglądu,którego niby nie musi mieć.

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 22. Data: 2009-05-10 21:46:32
    Od: m...@w...pl

    On 10 Maj, 22:10, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
    >I po własnej posesji, czy poza drogami
    > publicznymi, można czymś takim jeździć do woli. Bez przeglądu, OC,
    > prawka, kasku i czego tam jeszcze.

    Niedawno zabrali mi dowód rejestracyjny puszki na prywatnej drodze za
    to, że miałem pękniętą przednią szybę (dostałem kamieniem spod kół).
    Prywatnej - czyli należącej do Portów Lotniczych, w Wawie jak się
    wjeżdża na lotnisko. Dostałem też mandat za prędkość, ale bez punktów
    - właśnie dlatego bez, że droga jest prywatna.
    Z tym kaskiem i prawkiem - przez analogię - to chyba nie masz więc
    racji.

    ---

    Pzdr
    Zlotawy
    "czternastka"

  • 23. Data: 2009-05-10 22:27:51
    Temat: Re: Rząd chce ujarzmić quady. [OT]
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Ciekawe, czy crosy tez? Idac tym tokiem rozumowania to motocykle na zawody

    Rząd nie chce ujarzmiać quadów :)
    Rząd ma generalnie ten kraj w d..... i w tym przypadku tradycyjnie chodzi
    jedynie o kasę dla swojaków.
    Zauważ, że przez okres kiedy rzadzą podnieśli składki zdrowotne obniżone
    przez PiS, wprowadzili kilka nowych podatów, zwiększyli bezrobocie, zamykają
    zakłady, budżet w ruinie, oficjalna inflacja conajmniej duża, rzeczywista
    inflacja po prostu kosmiczna....ale w GW poparcie 106,2 % i rośnie a
    społeczeństwo nie lubi Kaczorów bo śmieli obniżyć podatki :D

  • 24. Data: 2009-05-10 23:05:18
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-10 23:46:32 +0200, m...@w...pl said:

> [...]
    > - właśnie dlatego bez, że droga jest prywatna.
    > Z tym kaskiem i prawkiem - przez analogię - to chyba nie masz więc

    Obawiam się, że dałeś się wydymać panu władzy, o ile nie zachodzą
    jakieś dodatkowe okoliczności. Na prywatnym terenie policja może
    interweniować na czyjeś wyraźne wezwanie (najepiej właściciela), a
    jeśli dotyczy to ruchu pojazdów - w określonych przypadkach.

    Do poczytania na szybko z gugla:

    http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    090323/POWIAT0104/283517643
    http://www.hotelarze.pl/hot/drogi-wewnetrzne.php

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 25. Data: 2009-05-11 05:51:14
    Od: n...@s...com

    On Mon, 11 May 2009 00:27:51 +0200, "Mustafa" <M...@b...xx>
    wrote:

    >Rząd nie chce ujarzmiać quadów :)
    >Rząd ma generalnie ten kraj w d..... i w tym przypadku tradycyjnie chodzi
    >jedynie o kasę dla swojaków.

    I zeby bylo sie czym pochwalic w tabelce 'dokonania'.

    >Zauważ, że przez okres kiedy rzadzą podnieśli składki zdrowotne obniżone

    Pieprzysz jak minister propagandy pis.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 26. Data: 2009-05-11 06:24:46
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-11 01:05, Użytkownik de Fresz napisał:

> [...]
    > na czyjeś wyraźne wezwanie (najepiej właściciela), a jeśli dotyczy to
    > ruchu pojazdów - w określonych przypadkach.

    Ta droga nie była prywatna tylko należała do instytucji/firmy
    która jak najbardziej mogła mieć jakąś umowę z Policją.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2009-05-11 07:38:19
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

> [...]
    > stosowny
    > przepis ( a ponewaz to moja kolezanka, to jej wierze) ze auto pozostajace
    > nawet na prywatnej posesji musi miec OC. Nie musi przegladu.
    > Uargumentowała to w sumie rozsadnie - " a jak wejdzie dziecko na teren i
    > mu sie auto zsunie na nogi". Nby dlaczego jakies dziecko miałoby wejsc na
    > mój prywatny teren i grzebac w moim prywatnym aucie... ale byłyby wtedy
    > dwie sprawy - cywilna o wtargnecie na prywatny teren i druga o
    > odszkodowanie dla dziecka... wole nie sprawdzac na własnej dupie jak to

    Nie oszukuj sie, zadna ubezpieczalnia nie zapłaci odszkodowania dla dziecka
    w takim przypadku.
    Jak mas zubezpieczony dom i nie zamkniesz okna na 2 pietrze, a pozniej ktos
    okradnie dom, to ubezpieczalnia sie na ciebie wypnie bo miales otwerte okno
    i sam zaprosłes złodzieji.

    --
    pozdrawiam
    Tomek W

  • 28. Data: 2009-05-11 07:43:43
    Od: n...@s...com

    On Mon, 11 May 2009 09:46:12 +0200, "Tomek W" <w...@w...pl> wrote:

    >Więc co mają nam dać nowe przepisy?

    Wplywy do budzetu oraz poczucie dzialania i przekonanie frajerow,
    znaczy tych, wyborcow. Ze cos sie robi.

    Ciesze sie ze moglem rozwiac Twoje watpliwosci.

    pozdr
    newrom

  • 29. Data: 2009-05-11 07:46:12
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    >budżet w ruinie,
    o prawdziwej ruinie dowiemy sie po wyborach do ełroparlamantu

    a wracajac do tematu, niech mi ktos wyjasni czemu ma służyć obowiazkowa
    rejestracja każdego quada?

    1.Jeśli ktoś chce jezdzić po drogach publicznych to i tak quad musi byc
    zarejestrowany.
    2. Po lasach i tak jezdzic nie wolno.
    3. Jak wiade do lasu zarejestrowanym quadem (nowe przepsiy) to i tak mogę
    odczepić tablice rejestracyjną (i tak łamie przepis wjezdzajac do lasu, wiec
    równie dobrze mogę zlamac przepis jazdy bez tablicy) i dalej bedę anonimowy.

  • 30. Data: 2009-05-11 07:48:37
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "de Fresz"
    Bzdura. Żeby jeździć po swoim podwórku nie musisz spełniać żadnych wymogów
    formalnych.

    No to dawaj podstawę prawną.

    Jak kolega Sebastian uzyje funkcji szukaj to szybko znajdzie.
    Hint: szukaj w postach niejakiego Tytusa

    T.