  • 11. Data: 2011-06-24 19:56:10
    Temat: Re: Ryzyko na polsich drogach - mapki
    Od: Szwed <s...@s...pl>

    > A ja na ten przykład po mieszkaniu tu i ówdzie cetnie wróciłem do
    > Lublina. Też zauważyłem że u mnie jakoś najczarniej jest ale nie
    > potrafie tego wytłumaczyć skąd się to bierze.

    Moim zdaniem zdecydowanie gorszy stan dróg. A może nie tyle dróg co całego
    otoczenia. Brak chodników na wsiach, ścieżek rowerowych, dobrego
    oświetlenia, wysepek na przejściach dla pieszych. Brak autostrady (a w
    końcu Lublin to dość duże miasto), mało obwodnic (nawet Lublin nie ma).
    Porównaj wiochę pod Opolem i pod Lublinem-różnicę w infrastrukturze widać
    od razu.

    > Jeżdżę po całej Polsce i
    > generelanie nie iwdzę jakiś dużych różnic w sposobie jazdy czy stopniu
    > brawury innych kierujących. Są pewne różnice dotyczące traktowania
    > jednośladów ale samochodem wszędzie czuję się tak samo....

    Kiedyś różnice były moim zdaniem znaczące, teraz już zacierają się.

    pozdr
    Szwed & Aprilka