  • Data: 2011-06-22 09:27:28
    Temat: Re: Ryzyko na polsich drogach - mapki
    Od: de Fresz <d...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-22 09:44:16 +0200, "ARO" <a...@p...pl> said:

    > A ja widze ró?nice. Taki oto prosty przyk?ad: jedziesz sobie spokojnie
    > 110kmph. Widzisz w lusterku, ?e od 2km za tob? czai sie golf albo inne
    > 20letnie TDI kombi. Zaczyna wyprzedzaae. Wyprzedza nie dlatego, bo szybciej
    > chce jechaae, ale dlatego by jechaae przed tob?. Ot u?anska fantazja.

    Też tak czasem robię. Np. dlatego, żę nie pasuje mi styl jazdy tego
    przedemną (hamowanie przed zakrętami, zwalnianie znacznie poniżej normy
    przed fotoradarami). Lub żeby się obudzić, gdy umysł przysypia podczas
    monotonnej jazdy. Albo żeby jechać te 3 km/h szybciej, bo tak mi
    bardziej pasuje.

    de Fresz