  • 1. Data: 2010-06-30 09:22:05
    Temat: Rysunek - organizacja pracy w TP
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Znalomy z TP mówił mi, że krąży u nich rozsyłany pocztą rysunek
    przedstawiający faceta robiącego coś w pocie czoła w studzience, a naokoło
    wianuszek ludzi z rękami w kieszeniach i podpisami: kierownik projektu,
    koordynator, kierownik inwestycji i tak dalej.

    P L I I I I I I I Z Z Z Z Z Z !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Czy może mi to ktoś podesłać? Potrzebne absolutnie niezbędnie na już!

    J.

  • 2. Data: 2010-06-30 10:42:42
    Temat: Re: Rysunek - organizacja pracy w TP
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > wianuszek ludzi z rękami w kieszeniach i podpisami: kierownik projektu,
    > koordynator, kierownik inwestycji i tak dalej.

    przeciez ktos musi te slupki rysowac

    Twojego rysunku nie widzialem, ale wpisalem sobie rozne hasla w gogle i jest
    kilka wynikow
    praca tp
    http://g.gazetaprawna.pl/p/_wspolne/pliki/49000/i02_
    2009_014_000_001e_101_49667.jpg
    http://images.dipol.com.pl/images/info/000873+.jpg
    http://www.pracuj.pl/L/61690/_res/top.jpg
    monter tp
    http://acr.pl/blog/wp-content/uploads/2009/11/oh-my-
    god_orangutan.jpg
    http://acr.pl/blog/wp-content/uploads/2009/06/pracow
    nice.jpg
    http://www.benchmark.pl/uploads/backend_img/fotki_re
    cenzje/2335_poradnik_urzadzenia_sieciowe/wifi.jpg
    i wreszcie:
    tp
    http://www.fun.net.pl/Zabytki_From_Hell/2004/2004-02
    -20/bl_tp.jpg
    http://g.forsal.pl/p/_wspolne/pliki/113000/113273.jp
    http://andrew.hedges.name/blog/assets/imgs/the-loop/
    tp_angle.jpg

  • 3. Data: 2010-06-30 11:18:10
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > P L I I I I I I I Z Z Z Z Z Z !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    >

    > Czy może mi to ktoś podesłać? Potrzebne absolutnie niezbędnie na już!

    W Google wpisujemy "organizacja pracy"
    następnie klikamy w "grafika"
    Pierwszy obrazek...

    O to chodziło?

    --
    ((*))
    ((+))

  • 4. Data: 2010-06-30 11:19:16
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:4c2b27f3$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > W Google wpisujemy "organizacja pracy"
    > następnie klikamy w "grafika"
    > Pierwszy obrazek...
    >
    > O to chodziło?

    PS. Jakby to było to i ktoś chciał, to adres bezpośredni jest tu:
    http://i.pinger.pl/pgr293/f47e67fe002b0ade48bd41ff/r
    obotnik.jpg

    --
    ((*))
    ((+))

  • 5. Data: 2010-06-30 11:43:09
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    > PS. Jakby to było to i ktoś chciał, to adres bezpośredni jest tu:
    > http://i.pinger.pl/pgr293/f47e67fe002b0ade48bd41ff/r
    obotnik.jpg

    Tak, Bomba, jesteś Wielki, dziękuje w imieniu swoim oraz pewnego związanego
    z branżą międzynarodowego koncernu, w którym podobna struktura jest jeszcze
    w dodatku kilkuwarstwowa i obejmująca takie kwiatki, jak bezpośredni
    decydenci kierujący pracą owego biedaka w dole, a znajdujący się np na
    drugiej pólkuli :-)

    Nic, pierwszy z brzegu edytor grafiki w dłoń i zmieniamy tytuły na
    "nasze"...

    J.

  • 6. Data: 2010-06-30 13:09:11
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > PS. Jakby to było to i ktoś chciał, to adres bezpośredni jest tu:
    > http://i.pinger.pl/pgr293/f47e67fe002b0ade48bd41ff/r
    obotnik.jpg

    Oooo to już wiem dlaczego kumlpowi tak długo net przepinaja z neti. LOL

  • 7. Data: 2010-07-01 07:32:49
    Od: Wojtek /aquaz/ Dziubiński <p...@a...eu>

    On Wed, 30 Jun 2010 13:43:09 +0200, Jarek P. wrote:
    > Nic, pierwszy z brzegu edytor grafiki w dłoń i zmieniamy tytuły na
    > "nasze"...

    Bardzo proszę potem opublikować :P

    --
    Wojtek /aquaz/ Dziubiński
    aquaz.eu

  • 8. Data: 2010-07-04 07:18:41
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Araneus Diadematus pisze tak:

    > PS. Jakby to było to i ktoś chciał, to adres bezpośredni jest tu:
    > http://i.pinger.pl/pgr293/f47e67fe002b0ade48bd41ff/r
    obotnik.jpg

    :)

    Jest też wersja angielska "jakiś facet z Polski"

    --
    mariusz