    Date: Thu, 15 May 2014 20:29:07 +0200
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rysiek - aplikacja do Navi Expert
    <1gsfu53ehkv36$.dlg@myjk.org> <lkr9i6$jnc$1@mx1.internetia.pl>
    <1pbjm10ur1uy9$.dlg@myjk.org>
    <5373c37f$0$2238$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <5373dbcf$0$2373$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>

    W dniu 2014-05-14 23:32, Myjk pisze:

    > Cóż za przełożenie, godne rondoprostowacza!

    dzieciak z ciebie :D

    > Nie gapię się na reklamy w TV,
    > bo i nie ma takiego obowiązku -- ale też nie gonię do stacji TV i nie
    > zakładam chomąto na "magnetowidy" żeby przypadkiem mi któraś stacja oczu
    > nie skalała reklamą pieluszek -- ty byś pewnie tak zrobił, gdybyś tylko
    > mógł.

    nie oglądam tv, ba... nawet nie posiadam żadnego

    > To równie proste i oczywiste
    > jak skręt w lewo na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym!

    ja mam pewną wizje ciebie i twojej osoby.
    Jedziesz sobie samochodzikiem, dojeżdżasz do soro i nagle skręcasz koła
    w lewo, przebijasz się przez pasy i trawnik... bo ty możesz skręcać w
    lewo! bo nie ma przepisów, które by ci zabraniały! bo nie ma
    6-stronicowej definicji skrętu w lewo z konkretnym zaznaczeniem kąta
    skrętu poszczególnych kół i prędkością z jaką można to zrobić.
    Oczywiście użyjesz kierunku - 2 sekundy przed dojazdem, potem przerwa,
    potem jeszcze raz 1 sek, potem znowu przerwa i potem znów kierunek,
    potem zjedziesz mrugając migaczami na przemian. Oczywiście w tym czasie
    wymusisz pierwszeństwo na wszystkich, a pytany: "czemu tak postępowałeś,
    jakie przepisy niby ci na to pozwoliły?" - zarumienisz się, zamilkniesz
    i uciekniesz ^^

    > No, a jak napiszę Ci że CB używam do zbierania i dzielenia się o korkach i
    > wypadkach a nie nasłuchiwania gdzie się czają z suszarką czy świeczką, to
    > pewnie nie uśniesz dzisiaj?

    idę się utopić pod prysznicem...

    > Kłamiesz.

    Poszedłeś jednak? Piekło zamarzło...